Mamy wspaniałych ludzi, którzy dostarczają naszym klientom realną wartość. Jesteśmy z nich dumni i chcemy aby mieli możliwość dalszego rozwoju.
Krok 1
Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.
Krok 2
Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.
Krok 3
Jeżeli rozmowa telefoniczna przebiegnie pomyślnie zostaniesz zaproszony na spotkanie, podczas którego w zależności od stanowiska na jakie aplikujesz, będziesz mógł się sprawdzić w różnych obszarach, tj.:
PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzi do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy naszą ofertę, jak również poddajemy pod ocenę naszym pracownikom.
84% pracowników naszego Centrum ocenia naszą ofertę benefitów pozapłacowych dobrze. Jest to dowód na to, że oferowane benefity obejmują wiele grup docelowych, jak również odpowiadają na potrzeby pracowników na każdym etapie życia osobistego, jak również zawodowego.
Dodatkowo