Proces rekrutacji

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją karierę zawodową, czy jesteś doświadczonym profesjonalistą, poznaj nas

Mamy wspaniałych ludzi, którzy dostarczają naszym klientom realną wartość. Jesteśmy z nich dumni i chcemy aby mieli możliwość dalszego rozwoju.

Poszukujemy

Studentów lub absolwentów
Ekspertów z doświadczeniem
Umiejętności językowych
Proaktywnej postawy

Naszym pracownikom gwarantujemy:

Różnorodność
Bogaty program szkoleń
Możliwość rozwoju kariery zawodowej
Szeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych

Proces rekrutacji

Krok 1

Aplikacja

Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

Wskazówki
  • Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV)
  • Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych
  • Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych
  • Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami

Krok 2

Rozmowa telefoniczna

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.

Wskazówki
  • Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy
  • Zastanów się jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności
  • Zastanów się jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi

Krok 3

Spotkanie w naszej firmie

Jeżeli rozmowa telefoniczna przebiegnie pomyślnie zostaniesz zaproszony na spotkanie, podczas którego w zależności od stanowiska na jakie aplikujesz, będziesz mógł się sprawdzić w różnych obszarach, tj.:

  • testy językowe i analityczne
  • rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem
  • zadanie grupowe

Benefity:

PwC Service Delivery Center w sposób świadomy i kompleksowy podchodzi do obszaru benefitów pozapłacowych. Jako organizacja na bieżąco analizujemy naszą ofertę, jak również poddajemy pod ocenę naszym pracownikom.

84% pracowników naszego Centrum ocenia naszą ofertę benefitów pozapłacowych dobrze. Jest to dowód na to, że oferowane benefity obejmują wiele grup docelowych, jak również odpowiadają na potrzeby pracowników na każdym etapie życia osobistego, jak również zawodowego.

Dla nowych pracowników

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne
  • Wsparcie opiekuna (buddy'ego)

Program Care & Wellness

  • Kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny, (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, swoboda leczenia, ubezpieczenie w podróży)
  • Aktywności w ramach Wellness Weeks – spotkania z dietetykami, fizjoterapeutami, masażystami, warsztaty
  • Możliwość skorzystania z pakietu MultiSport w ramach platformy MultiKafeteria,
  • Aktywności sportowe (drużyny piłki nożnej i koszykówki w Silesian Business League, Soccer events, Klub Biegacza)
  • Codzienne dostawy świeżych owoców i warzyw do biura
  • Ubezpieczenie na życie oraz możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego obejmującego swoim zakresem życie i zdrowie ubezpieczonego pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny

Dla rodziców i kobiet w ciąży

  • Dodatkowe punkty w ramach platformy MultiKafeteria umożliwiające korzystanie z bonów/voucherów np. do sklepów/kin/teatrów z okazji narodzin dziecka i Dnia Dziecka
  • Upominek z okazji narodzin dziecka - Pakiet dla maluszka
  • Mikołajki dla dzieci pracowników
  • Możliwość pracy z domu oraz elastyczny czas pracy zależnie od potrzeb biznesowych i pracownika
  • Dla kobiet w ciąży pierwszeństwo w planowaniu urlopów, dostosowanie stanowiska pracy i świeże soki każdego dnia

Nagrody i uznanie

  • Nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy
  • Akcja Rekomendacja: płatny program poleceń pracowników
  • Bonus roczny czyli nagroda finansowa uzależniona od wyników pracy
  • Nagrody uznaniowe

Wspierające rozwój i zmianę

  • Szkolenia z zakresu kompetencji miękkich i technicznych
  • Dofinansowanie kursów językowych
  • Program Talent Management
  • Biblioteka pracownicza „Poczytalnia” - książki, czasopisma, ebooki
  • Portal do zgłaszania usprawnień

Środowisko pracy

  • Możliwość pracy z domu i elastyczny czas pracy zależnie od potrzeb biznesowych i pracownika
  • Możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach
  • Imprezy integracyjne (Christmas Party, Carnival Party, Away Day) i wyjścia zespołowe
  • Ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa
  • Otwarta komunikacja - coroczne wydarzenia podsumowujące osiągnięcia firmy (Town Hall Meeting), ekrany informacyjne w przestrzeni biurowej, intranet szyty na miarę
  • Działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy

Dodatkowo

  • Zniżki dedykowane dla pracowników PwC
  • Platforma MultiKafeteria w ramach której można korzystać z bonów/voucherów np. do sklepów, restauracji, kin/teatrów, stacji paliw, na kursy językowe czy wakacje
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów

Skontaktuj się z nami

Zespół rekrutacji

Service Delivery Center, PwC Polska

Tel.: +48 22 746 5000

Obserwuj nas