Case study z branży ubezpieczeń

Nasz klient jest częścią grupy zrzeszającej firmy świadczące zróżnicowane i międzynarodowe usługi finansowe. Jest jednym z największych ubezpieczycieli w dziedzinie nieruchomości oraz ubezpieczeń komunikacyjnych

Wyzwanie klienta

Klient ma oddziały w prawie 30 krajach, na 5 kontynentach. Jako jeden z liderów swojej branży zatrudnia ponad 10 000 pracowników

Będąc dynamicznie rozwijającym się ubezpieczycielem, oferuje polisy przez telefon, internet oraz multiagencje. Zakres usług oferowanych przez klienta obejmuje pełną gamę produktów. Poszukiwał on odpowiedniego narzędzia do wsparcia sił sprzedaży w procesie planowania wizyt u swoich klientów. Wyzwanie stanowiło podniesienie wydajności i uproszczenie zarządzania, a także integracja z mapami online. Wdrożenie odpowiedniego systemu CRM było najlepszym rozwiązaniem i strategiczną decyzją dającą naszemu klientowi szereg korzyści.

Podejście PwC

Wdrożyliśmy system Salesforce Sales Cloud CRM, który pozwolił sprostać wszelkim wymaganiom naszego klienta i był optymalnym wyborem ze względu na możliwość wprowadzenia ujednoliconego procesu sprzedaży

Dodatkowo umożliwił elastyczną optymalizację zarządzania kompleksową strukturą punktów obsługi oraz agentów ubezpieczeniowych za pomocą modułów Partner Account i Parent Account. Dzięki integracji CRM Salesforce z Online Maps opracowaliśmy dla klienta skuteczny sposób zarządzania wydarzeniami.

Wpływ na działalność

Wdrożenie platformy Salesforce, jako narzędzia do zarządzania siecią sprzedaży, pozwoliło na usprawnienie procesu sprzedaży, w szczególności w zakresie:

  • interakcji pomiędzy ubezpieczycielem i agentami ubezpieczeniowymi (zarządzanie danymi agentów, zgłaszanie i monitorowanie problemów związanych z wdrażaniem)
  • zarządzania podróżami dyrektorów regionalnych (planowanie i zatwierdzenie trasy, wizualizacja na mapie, raportowanie z serwisu za pośrednictwem aplikacji mobilnych)
  • utrzymywania bazy wiedzy dla pracowników firmy (zarządzanie celami sprzedażowymi, raportowanie wyników sprzedaży).

Dzięki implementacji rozwiązań Salesforce Sales Cloud, klienci zauważają wzrost efektywności sprzedaży nawet o 35% (Salesforce Customer Relationship Survey, 2014-2016, 10 500+ ankietowanych)

Wdrożone rozwiązania

Dowiedz się więcej ›

< Back

< Back
[+] Read More

Skontaktuj się z nami

Dawid Chylaszek

Manager, CEE Salesforce.com Alliance Leader, PwC Polska

Tel.: +48 512 147 389

Obserwuj nas