Wspomagamy firmy w tworzeniu i rozwijaniu marek oferując praktyczne narzędzia oraz doradztwo z zakresu strategii marek:
- Budujemy kompleksowe strategie pozycjonowania marek. W pozycjonowaniu zawieramy wyróżniający się pomysł na markę, jej charakterystykę, wytyczne do identyfikacji graficznej oraz komunikacji. Opierając się na dokładnych analizach wybieramy grupę docelową oraz identyfikujemy potrzeby, na które nowa marka odpowie.
- Formujemy strategie rozwoju istniejących na rynku marek - budując na unikatowych atrybutach marki, aktualnych trendach kulturowych oraz oczekiwaniach konsumenckich tworzymy krótko- i długofalowe plany ich rozwoju, uwzględniające m.in. ewolucję obietnicy marki, portfolio produktowego oraz środków wyrazu używanych w komunikacji.
- Wspieramy firmy w procesie rebrandingu. Przeprowadzając ewaluację istniejącej marki, zasobów organizacji oraz potrzeb grupy docelowej, szukamy nowego pomysłu na markę i rozpisujemy najbardziej dogodny dla marki scenariusz zmian.
- Tworzymy od zera nowe marki. Wychodząc od unikatowych atrybutów produktowych budujemy autentyczne i aktualne kulturowo marki, które w skuteczny sposób są w stanie realizować założone cele biznesowe.