W efekcie zoptymalizowaliśmy koszty działów wsparcia oraz poprawiliśmy zarządzanie, wymianę wiedzy i komunikację pomiędzy współpracownikami.
Wyzwanie klienta
Dotychczasowa platforma komunikacyjna nie była w stanie rozwiązać tego problemu i wymagała znacznej poprawy, w szczególności ze względu na:
Wszystko to przekładało się na skomplikowane i kosztowne procedury administracyjne i biznesowe.
Rozwiązanie
Platforma zapewniła klientowi prostą i intuicyjną administrację oraz zarządzanie kontami użytkowników, dzięki czemu uzyskano:
Wpływ na działalność
Zaobserwowane korzyści objęły:
znaczne zmniejszenie kosztów operacyjnych (np. mniejszą liczbę dokumentów wysyłanych pocztą)
zachęcenie użytkowników do optymalizacji procesów i ciągłej poprawy jakości poprzez stały dostęp do wskaźników i raportów porównawczych
zwiększenie satysfakcji użytkowników poprzez dostęp do dokładnych danych umożliwiających im prowadzenie działalności i współpracę z klientem
lepszą alokację pracowników klienta mogących skupić się na zadaniach biznesowych, a nie powtarzaniu czynności technicznych