{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Grupa szpitali rozpoczęła proces dynamicznej ekspansji na rynku Polskim, zarówno poprzez rozwój organiczny jak i nieorganiczny. Na moment podjęcia współpracy z PwC Grupa składała się z kilkunastu placówek, spośród których wiele było jeszcze słabo zintegrowanych z pozostałymi zarówno pod względem organizacyjnym jak i systemowym.
Klient potrzebował opracowania pięcioletniej strategii rozwoju wraz z modelem finansowym prognozującym wyniki Grupy w kolejnych 5 latach i kwantyfikującym wpływ różnych inicjatyw strategicznych. Dodatkowo potrzebował możliwości oszacowania finansowania potrzebnego do zrealizowania planowanych działań oraz analizy opłacalności inwestycji dla inwestora.
PwC stworzyło obszerny model prognozujący wyniki Grupy, umożliwiający planowanie i analizę inicjatyw wpływających na dowolny parametr w każdym oddziale i każdej placówce Grupy oraz dodawanie nowych placówek.
Model strategiczny stworzony przez PwC integrował początkowo niespójne dane operacyjno-finansowe dostarczone przez Spółkę dot. wszystkich placówek Grupy do jednolitego układu. Dzięki jego wysokiemu stopniu rozbudowania, w sytuacji słabego zintegrowania Grupy, został przez Spółkę wykorzystany jako narzędzie pomocnicze przy tworzeniu budżetu na rok 2016.