{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Dzięki wdrożeniu CRM w chmurze obliczeniowej Bank Pocztowy dostarcza nowoczesne i innowacyjne usługi oraz produkty bankowe, a także skutecznie pozyskuje nowych klientów.
Obejrzyj wideo case, z którego dowiesz się jak Bank Pocztowy w zaledwie cztery miesiące wdrożył nowoczesny system CRM i jak dzięki temu podniósł poziom usług, produktów i zadowolenia klientów oraz zaczął budować przewagę konkurencyjną.
Playback of this video is not currently available
Bank Pocztowy, działający na polskim rynku od ponad 40 lat, potrzebował nowoczesnego i efektywnego systemu CRM, aby usprawnić procesy pozyskiwania nowych i obsługi obecnych klientów.
Jednym z głównych celów banku była automatyzacja procesu sprzedaży na poziomie infolinii i oddziałów. Ważne było również to, aby doradcy i konsultanci banku mieli narzędzia i możliwości do przygotowywania spersonalizowanych ofert dla klientów, a także szybkiego reagowania na zmieniające się zapotrzebowanie na rynku. Nowy CRM miał też łatwo integrować się z obecnymi systemami stosowanymi w banku oraz umożliwiać dalszy rozwój działalności i procesów.
definicja procesów biznesowych,
analiza wymagań biznesowych,
zaprojektowanie, konfiguracja i dostosowanie rozwiązania,
testy, szkolenia i wdrożenie systemu.
“Bank Pocztowy od kilku lat przechodzi proces transformacji cyfrowej, którego celem jest dynamiczny rozwój na polskim rynku z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednym z takich rozwiązań jest CRM, który pozwala skutecznie zarządzać zgłoszeniami od aktualnych oraz potencjalnych klientów banku. Bank Pocztowy wdrażając system CRM stał się jednym z pierwszych banków, które korzystają z rozwiązań typu Cloud na rzecz budowania relacji ze swoimi klientami i odpowiadania na ich potrzeby. Przed nami kolejne wyzwania takie jak wykorzystanie CRM w naszej współpracy z Pocztą Polską czy integracja CRM ze wszystkimi procesami w banku.”
“Bank Pocztowy od kilku lat przechodzi proces transformacji cyfrowej, którego celem jest dynamiczny rozwój na polskim rynku z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednym z takich rozwiązań jest CRM, który pozwala skutecznie zarządzać zgłoszeniami od aktualnych oraz potencjalnych klientów banku. Bank Pocztowy wdrażając system CRM stał się jednym z pierwszych banków, które korzystają z rozwiązań typu Cloud na rzecz budowania relacji ze swoimi klientami i odpowiadania na ich potrzeby. Przed nami kolejne wyzwania takie jak wykorzystanie CRM w naszej współpracy z Pocztą Polską czy integracja CRM ze wszystkimi procesami w banku.”
Umożliwił też wprowadzenie nowych usprawnień technicznych i funkcjonalnych np. wysyłanie klientom przypomnienia o spotkaniu z doradcą czy SMSy z podziękowaniem za wizytę. Pracownicy banku zyskali także wgląd w cały proces sprzedaży, dzięki czemu widzą co się dzieje z klientem na poszczególnych etapach i są w stanie szybko reagować.
100% sieci sprzedaży Banku Pocztowego jest objęte systemem CRM Microsoft Dynamics 365. Dzięki wdrożeniu nowoczesnych technologii zgłoszenia od klientów spływają już nie tylko z infolinii, ale też z placówek banku i od pośredników, a niedługo również z oddziałów Poczty Polskiej.
Nowy system CRM pozwala w maksymalnie krótkim czasie przygotować najlepsze rozwiązania dla klientów oraz zaproponować ofertę dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb.
To wszystko wpłynęło na poprawę jakości obsługi klientów. Z analiz PwC wynika, że klienci otrzymujący spersonalizowaną komunikację są trzykrotnie bardziej zadowoleni z relacji z bankiem niż nabywcy, którzy nie otrzymują ofert dostosowanych do ich potrzeb na bazie historycznych danych.
Dla Banku Pocztowego bezpieczeństwo i zaufanie klientów są bardzo ważne.
Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo danych w chmurze Microsoft, wykorzystano najnowsze funkcjonalności chmurowej wersji Microsoft Dynamics 365 Sales zapewniające Bankowi Pocztowemu pełną i precyzyjną kontrolę dostępu do danych osobowych klientów.
Od samego początku cały proces wdrażania CRM w chmurze realizowano w zgodzie z prawem bankowym i wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego. Cyfrowa przestrzeń do pracy i współpracy Office 365 oferuje narzędzia umożliwiające wymianę wiedzy oraz komunikację, co sprzyja dalszemu procesowi rozwoju innowacji.
“Bank Pocztowy jest jednym z pierwszych banków na polskim rynku, który z sukcesem wdraża system CRM w chmurze w obszarze bankowości detalicznej. Zaletą rozwiązań chmurowych jest to, że można je szybciej rozbudowywać o kolejne funkcjonalności i tym samym odpowiadać na zapotrzebowanie klientów i rynku. Co ważne, CRM w chmurze nie wymaga inwestycji w infrastrukturę i jej codzienne utrzymanie. Dzięki transformacji technologicznej, Bank Pocztowy jest w stanie budować przewagę konkurencyjną na bardzo wymagającym rynku usług bankowych. Po raz kolejny udowadnia też swoją zwinność, którą uzyskał nie tylko dzięki odwadze osób podejmujących decyzje, ale również zaawansowaniu technologicznemu całej instytucji”
“Bank Pocztowy jest jednym z pierwszych banków na polskim rynku, który z sukcesem wdraża system CRM w chmurze w obszarze bankowości detalicznej. Zaletą rozwiązań chmurowych jest to, że można je szybciej rozbudowywać o kolejne funkcjonalności i tym samym odpowiadać na zapotrzebowanie klientów i rynku. Co ważne, CRM w chmurze nie wymaga inwestycji w infrastrukturę i jej codzienne utrzymanie. Dzięki transformacji technologicznej, Bank Pocztowy jest w stanie budować przewagę konkurencyjną na bardzo wymagającym rynku usług bankowych. Po raz kolejny udowadnia też swoją zwinność, którą uzyskał nie tylko dzięki odwadze osób podejmujących decyzje, ale również zaawansowaniu technologicznemu całej instytucji”
Marek Młyniec