Najczęściej zadawane pytania

t

W jaki sposób PwC Service Delivery Center dba o rozwój swoich pracowników?

Wszystkie osoby, które dołączają do organizacji, uczestniczą w szkoleniach w ramach miesięcznego okresu wdrożeniowego. W tym czasie mają możliwość poznania PwC Service Delivery Center oraz przyswojenia wiedzy merytorycznej dotyczącej konkretnych procesów. Ponadto pracownicy Centrum mogą wpływać na swój rozwój poprzez:

  • uczestniczenie w szkoleniach technicznych oraz dotyczących umiejętności miękkich, 
  • angażowanie się w nowe procesy i projekty realizowane przy współpracy z klientami i partnerami biznesowymi,
  • możliwość zmiany zespołu w ramach prowadzonych rekrutacji wewnętrznych, 
  • korzystanie z nowoczesnej platformy szkoleniowej i biblioteki pracowniczej, 
  • udział w finansowanych przez firmę kursach językowych, szkoleniach umożliwiających zdobycie nowych kwalifikacji zawodowych (ACCA) czy innych kursach.

Poza wykonywaniem standardowego zakresu obowiązków na danym stanowisku, oferujemy pracownikom możliwości realizowania się w zależności od swoich zainteresowań, pełniąc jedną z dodatkowych ról - ekspertów danego procesu, lidera zespołu czy trenera umiejętności miękkich bądź technicznych.

Jakie języki obce są wykorzystywane w ramach codziennej pracy?

Oprócz języka polskiego w codziennej pracy posługujemy się głównie językiem angielskim, ale również niemieckim, czeskim, słowackim oraz francuskim.

Na jakim poziomie wymagana jest znajomość języka obcego?

Poziom znajomości języka obcego zależy od zespołu, w którym pracujemy. Zazwyczaj wystarczający jest poziom B1, natomiast w niektórych zespołach wymagany jest poziom B2/C1. W przypadku języka niemieckiego, w określonych zespołach istnieje możliwość rozpoczęcia pracy już ze znajomością języka na poziomie A2.

W jaki sposób mogę przesłać swoje CV?

W przypadku, gdy jesteś zainteresowany(-a) pracą w PwC Service Delivery Center, prosimy o przesłanie CV poprzez system aplikacyjny w odpowiedzi na wybrane ogłoszenie dostępne na naszej stronie.

Kiedy otrzymam infomację zwrotną po spotkaniu rekrutacyjnym?

Informację zwrotną przekazujemy w terminie do 2 tygodni po spotkaniu rekrutacyjnym, jednak często wracamy z odpowiedzią wcześniej.

Czy istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin?

W PwC Service Delivery Center umożliwiamy pracę w niepełnym wymiarze godzin, jednak decyzja jest zależna od konkretnego zespołu i specyfiki pracy. Należy mieć jednak na uwadze, że w pierwszym miesiącu wdrożeniowym nowozatrudniony pracownik ma obowiązek uczestnictwa we wszystkich dedykowanych kursach w ramach zespołu, do którego dołączył.

Jakie elastyczne formy pracy są oferowane pracownikom?

Pracownicy Centrum mają możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin oraz rozpoczynania swojej pracy o dowolnej porze między 7.00 a 9.00. W obu tych przypadkach wymagana jest zgoda przełożonego, która uwzględnia specyfikę pracy oraz potrzeby biznesowe. Obecnie pracujemy w modelu hybrydowym (2 dni z biura) jednak istnieje możliwość pracy w 100% z biura.

Na jaki okres podpisywana jest pierwsza umowa z pracodawcą?

Pierwsza umowa jest zawierana na okres 5 miesięcy w formie umowy o pracę lub umowy zlecenia (w przypadku stażu). W szczególnych przypadkach może zostać zaoferowana umowa o pracę na 3-miesięczny okres próbny.

Czy po zakończeniu 5-miesięczego stażu istnieje możliwość stałego zatrudnienia?

Indywidualnie podchodzimy do każdej osoby, która kończy okres stażu w naszej organizacji, a po pozytywnej ocenie istnieje możliwość zawarcia stałej współpracy.

Jaki obowiązuje dress code?

Na co dzień w naszej firmie obowiązuje dress code smart casual, jednak podczas spotkań z klientem - strój biznesowy.

Czy PwC Service Delivery Center oferuje praktyki studenckie lub staże?

Tak, zachęcamy do udziału w Płatnym Programie Praktyk Letnich lub stażach. 

Płatny Program Praktyk Letnich to oferta praktyk organizowana każdego roku w lipcu lub sierpniu, skierowana do studentów niemieckojęzycznych zainteresowanych zdobyciem doświadczenia w branży finansowej, rozwinięcia umiejętności językowych oraz poznaniem różnorodnych procesów w ramach naszych zespołów. Najlepsi praktykanci mają możliwość stałego zatrudnienia po zakończeniu programu.

W ciągu całego roku kalendarzowego oferowane są również płatne staże, które trwają 5 miesięcy.

Więcej informacji na temat naszej oferty dla Studentów i Absolwentów można znaleźć tutaj.

Skontaktuj się z nami

Zespół rekrutacji

Service Delivery Center, PwC Polska

Tel.: +48 22 746 5000

Obserwuj nas