Strefa studenta i absolwenta

Jesteś studentem(-tką) lub stawiasz pierwsze kroki w swojej karierze zawodowej? Sprawdź, co możemy Ci zaoferować.

Dzięki różnorodności serwisów, każdy może w PwC Service Delivery Center znaleźć dla siebie obszar, w którym się sprawdzi, a różnorodne szkolenia pozwalają na rozwijanie kompetencji zarówno twardych, jak i miękkich, poznawanie nowych rzeczy, które mogą nam się przydać nie tylko w pracy, ale także poza nią.

– Alicja | Assurance

Mimo stresu związanego z procesem rekrutacji, profesjonalizm oraz serdeczna postawa wszystkich osób zaangażowanych sprawiły, iż cały proces był przyjemnością!

– Katarzyna | Assurance

Największą zaletą pracy w PwC Service Delivery Center jest przyjazne miejsce pracy i wyjątkowa atmosfera, którą tworzą ludzie. Każdego dnia chcę się z nimi spotykać i realizować wspólne projekty.

– Paweł | Tax

Możliwości rozwoju

Oferujemy możliwość uczestnictwa w autorskich programach dedykowanych studentom.

Benefity

Dla stażysty

  • Pakiet wdrożeniowy – szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program).
  • Program BeWell@PwCSDC, w tym stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, konsultacje specjalistyczne, Wellbeing Room w biurze, kluby sportowe, świeże owoce w biurze, możliwość skorzystania z karty MultiSport.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe.
  • Dostęp do biblioteki pracowniczej – książki, czasopisma, ebooki, audiobooki.
  • Spotkania integracyjne.
  • Płatny Program Rekomendacji Pracowników.
  • Dedykowane seanse filmowe.
  • Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dla pracowników PwC Service Delivery Center.

Benefity

Dla pracownika

Dla nowych pracowników

  • Pakiet wdrożeniowy – szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne
  • Wsparcie opiekuna (Buddy Program)

Program BeWell@PwCSDC

  • Stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy
  • Wellbeing Room w biurze
  • Platforma edukacyjna
  • Konsultacje specjalistyczne
  • Kluby sportowe
  • Świeże owoce w biurze

Dla rodziców i kobiet w ciąży

  • Dodatkowe punkty w ramach platformy kafeteryjnej z okazji narodzin dziecka i świąt okolicznościowych
  • Upominek z okazji narodzin dziecka – Paczka dla Malucha
  • Prezenty dla dzieci z okazji mikołajek
  • Pokoje rodzica w biurze

Nagrody i wyróżnienia pracowników

  • Nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy
  • Płatny Program Rekomendacji Pracowników
  • Nagrody uznaniowe dla pracowników

Wsparcie rozwoju i zmiany

  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe
  • Akademia językowa obejmująca intensywne kursy upskillingowe, indywidualne konwersacje oraz zniżki do szkół językowych
  • Biblioteka pracownicza – książki, czasopisma, ebooki, audiobooki
  • Portal do zgłaszania usprawnień

Środowisko pracy

  • Hybrydowy model pracy (praca minimum 1 dzień w tygodniu z biura)
  • Możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach
  • Spotkania integracyjne
  • Ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa
  • Otwarta i transparentna komunikacja
  • Działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy

Dodatkowe benefity

  • Kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, ubezpieczenie w podróży)
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, obejmującego swoim zakresem zdrowie i życie pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny
  • Możliwość skorzystania z pakietu opieki weterynaryjnej
  • Platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów, a także karty MultiSport
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów
  • Dedykowane seanse filmowe
  • Po spełnieniu określonych warunków możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (Urlop Sabbatical 4-3-2-1)
  • Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dla pracowników PwC Service Delivery Center

Etapy rekrutacji

Aplikacja

Aplikuj online, wysyłając do nas swoje CV. Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

Wskazówki
  • Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV).
  • Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów, czy znajomości języków obcych.
  • Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych.
  • Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami.

 

Rozmowa telefoniczna

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.

Wskazówki
  • Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-łaś) się z informacjami na temat naszej firmy.
  • Zastanów się, jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-łaś) wykorzystać posiadane umiejętności.
  • Przemyśl, jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi.

 

Testy i spotkanie w formule online

Podczas kolejnego etapu, sprawdzisz się w różnych obszarach, takich jak: testy językowe i analityczne, rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem i/lub zadanie grupowe.

Wskazówki
  • Dress code: Chociaż na co dzień preferujemy styl smart casual, spotkanie rekrutacyjne traktujemy jako spotkanie biznesowe i to właśnie taki strój zalecamy.
  • Przed rozpoczęciem wideorozmowy sprawdź, czy posiadasz działający mikrofon i kamerę, a także stabilność łącza internetowego.
  • Zadbaj o neutralną przestrzeń, aby móc swobodnie rozmawiać z przedstawicielami firmy.

 

Spotkaj się z nami

Każdego roku, możesz spotkać nas podczas licznych wydarzeń, w których bierzemy udział lub sami organizujemy. Szczegóły przekazujemy na bieżąco na naszych mediach społecznościowych.

Dowiedz się więcej

Aktualne oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy dla studentów i absolwentów.

Dowiedz się więcej

FAQ

Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące PwC Service Delivery Center i procesu rekrutacji.

Dowiedz się więcej

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami!

Zespół Rekrutacji PwC Service Delivery Center, PwC Polska

+48 519 505 110
+48 519 505 340

pl_kariera.sdc@pwc.com

Skontaktuj się z nami

Zespół rekrutacji

Service Delivery Center, PwC Polska

Tel.: +48 22 746 5000

Obserwuj nas