Strefa studenta i absolwenta

Jeżeli jesteś studentem lub po zakończeniu studiów rozpoczynasz swoją karierę zawodową sprawdź, co możemy Ci zaoferować.

Dzięki różnorodności serwisów, każdy może w PwC Service Delivery Center znaleźć dla siebie obszar, w którym się sprawdzi, a różnorodne szkolenia pozwalają na rozwijanie kompetencji zarówno twardych, jak i miękkich, poznawanie nowych rzeczy, które mogą nam się przydać nie tylko w pracy, ale także poza nią.

– Alicja | Assurance

Mimo stresu związanego z procesem rekrutacji, profesjonalizm oraz serdeczna postawa wszystkich osób zaangażowanych sprawiły, iż cały proces był przyjemnością!

– Katarzyna | Assurance

Największą zaletą pracy w PwC Service Delivery Center jest przyjazne miejsce pracy i wyjątkowa atmosfera, którą tworzą ludzie. Każdego dnia chcę się z nimi spotykać i realizować wspólne projekty.

– Paweł | Tax

Benefity

Dla stażysty

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program)
  • Program BeWell@PwCSDC w tym stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy, platforma edukacyjna, kompleksowa opieka medyczna, wsparcie psychologiczne, dodatkowe ubezpieczenia, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport,
  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe, dostęp do biblioteki pracowniczej - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki
  • Spotkania integracyjne
  • Płatny Program Rekomendacji Pracowników
  • Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dedykowanych pracownikom PwC Service Delivery Center

Benefity

Dla pracownika

Dla nowych pracowników

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne
  • Wsparcie opiekuna (Buddy Program)

Program BeWell@PwCSDC

  • Stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy
  • Platforma edukacyjna
  • Konsultacje specjalistyczne
  • Kluby sportowe
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, obejmującego swoim zakresem zdrowie i życie ubezpieczonego pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny
  • Codzienne dostawy świeżych owoców do biura

Dla rodziców i kobiet w ciąży

  • Dodatkowe punkty w ramach platformy kafeteryjnej z okazji narodzin dziecka i Dnia Dziecka
  • Upominek z okazji narodzin dziecka - Paczka dla Malucha
  • Mikołajki dla dzieci pracowników
  • Dla kobiet w ciąży pierwszeństwo w planowaniu urlopów, dostosowanie stanowiska pracy i świeże soki każdego dnia

Nagrody i wyróżnienia pracowników

  • Nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy
  • Płatny Program Rekomendacji Pracowników
  • Nagrody uznaniowe

Wsparcie rozwoju i zmiany

  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe
  • Możliwość dofinansowania do kursów w szkołach językowych oraz na platformie online, jak również skorzystania z intensywnego kursu językowego w czasie pracy
  • Biblioteka pracownicza - książki, czasopisma, ebooki, audiobooki
  • Portal do zgłaszania usprawnień

Środowisko pracy

  • Hybrydowy model pracy (praca minimum 2 dni w tygodniu z biura)
  • Możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach
  • Spotkania integracyjne
  • Ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa
  • Otwarta i transparentna komunikacja
  • Działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy

Dodatkowe benefity

  • Kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, swoboda leczenia, ubezpieczenie w podróży)
  • Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dedykowanych pracownikom PwC Service Delivery Center
  • Platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów
  • Możliwość skorzystania z karty MultiSport w ramach platformy kafeteryjnej
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów
  • Po spełnieniu określonych warunków możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (Urlop Sabbatical 4-3-2-1)

Etapy rekrutacji

Aplikacja

Jeśli Twoje umiejętności będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, otrzymasz zaproszenie do kolejnego etapu rekrutacji.

Wskazówki
  • Zwróć uwagę na jakość wysyłanych dokumentów i estetykę aplikacji (CV)
  • Nie zapomnij przekazać nam informacji na temat ukończonych szkoleń, kursów czy znajomości języków obcych
  • Powiedz nam o swoim wykształceniu i doświadczeniach zawodowych
  • Podziel się swoimi pasjami i mocnymi stronami

Rozmowa telefoniczna

Porozmawiamy o Twojej motywacji, kluczowych umiejętnościach oraz zweryfikujemy poziom znajomości języków obcych.

Wskazówki
  • Przed rozmową telefoniczną upewnij się, że zapoznałeś(-aś) się z informacjami na temat naszej firmy
  • Przemyśl, jakie kompetencje oraz wiedza mogą być ważne pod kątem stanowiska, na które aplikujesz i przypomnij sobie sytuacje, w których mogłeś(-aś) wykorzystać posiadane umiejętności
  • Przemyśl, jakie pytania chciał(a)byś zadać rekruterowi

Spotkanie

Jeżeli rozmowa telefoniczna przebiegnie pomyślnie, zostaniesz zaproszony(-a) na spotkanie w naszej firmie / w formie online, podczas którego w zależności od stanowiska na jakie aplikujesz, sprawdzisz się w różnych obszarach, takich jak: testy językowe i analityczne, rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem, zadanie grupowe.

Wskazówki
  • Dress code: Chociaż na co dzień preferujemy styl smart casual, spotkanie rekrutacyjne traktujemy jako spotkanie biznesowe i to właśnie taki strój zalecamy.
  • Sprawdź, jak dojechać do naszego biura, a jeżeli podróżujesz samochodem zapytaj rekrutera o miejsce parkingowe.
  • Punktualność jest bardzo ważna. Najlepiej pojawić się 10 minut przed umówionym spotkaniem.
  • W przypadku rekrutacji online przed rozpoczęciem wideorozmowy sprawdź, czy posiadasz działający mikrofon i kamerę, a także stabilność łącza internetowego. Zadbaj również o neutralną przestrzeń, aby móc swobodnie rozmawiać z przedstawicielami firmy.

Spotkaj się z nami

Aktualne informacje na temat wydarzeń, które organizujemy lub bierzemy w nich udział, znajdziesz na naszym koncie na Facebooku.

Dowiedz się więcej

Aktualne oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy dla studentów i absolwentów.

Dowiedz się więcej

FAQ

Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące PwC Service Delivery Center i procesu rekrutacji.

Dowiedz się więcej

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami!

Zespół Rekrutacji PwC Service Delivery Center, PwC Polska

+48 22 746 5000

pl_kariera.sdc@pwc.com

Skontaktuj się z nami

Zespół rekrutacji

Service Delivery Center, PwC Polska

Tel.: +48 22 746 5000

Obserwuj nas