Różne pokolenia w firmie – potencjał, który warto wykorzystać

Współpraca przedstawicieli różnych generacji nie jest zjawiskiem nowym. Nigdy wcześniej jednak różnice pomiędzy nimi nie były tak widoczne.

Wszystko za sprawą cyfrowej transformacji, która w niezwykle krótkim czasie podzieliła starszych i młodszych ze względu na nastawienie do nowych technologii, umiejętności ich stosowania, otwartości na nowinki. To oczywiście uogólnienie, pokazuje jednak pewien kierunek zmian, z jakim mamy wszyscy do czynienia.

Zapraszamy Państwa do lektury raportu "Różne pokolenia w firmie - potencjał, który warto wykorzystać", stanowiącego podsumowanie dyskusji i warsztatów, które miały miejsce 29 listopada 2017 r. w trakcie spotkania „HR Executive Club: jak z sukcesem łączyć pokolenia w firmie”. Mamy nadzieję, że będzie to dla Państwa cenna i inspirująca dawka wiedzy.


W raporcie znajdą Państwo wypowiedzi ekspertów i praktyków związanych z rynkiem pracy:

  • Grażyny Raszkowskiej, redaktor naczelnej portalu Kariera.pl, członka rady programowej PwC HR Executive Club
  • Angeliki Chimkowskiej, eksperta oswajania zmian, członka rady programowej PwC HR Executive Club
  • Eustachego Bieleckiego, Head of Growth w portalu Kariera.pl, członka rady programowej HR Executive Club
  • Aliny Smolarek, dyrektor HR w Enel-Med
  • Barbary Zonik, dyrektor HR w Grupie Eurozet
  • Iwony Tur, CEO w Bulldogjob.pl
  • Macieja Hassy, dyrektora zarządzającego w Grupie Absolvent

 

Zróżnicowane oczekiwania, osobowości, style pracy czy komunikacji prowokują (w dobrym znaczeniu tego słowa) do „zaplanowania” na nowo i bardziej elastycznie całego środowiska pracy. Paradoksalnie, nowe technologie (odpowiedzialne za większość zmian) oferują także narzędzia do zarządzania obszarem ludzkim. Sztuczna inteligencja pozwala np. na zbadanie kultury organizacyjnej, dopasowanie do niej pracowników, analizę ich potrzeb, motywacji, mocnych i słabych stron, czy predyspozycji zawodowych.

Anna Szczeblewska, partner w PwC, zespół People & Change

Skontaktuj się z nami

Jakub Kurasz

Jakub Kurasz

Head of Communications, PwC Polska

Tel.: +48 601 289 381

Piotr Kołomycki

Piotr Kołomycki

Ekspert ds. PR, PwC Polska

Tel.: +48 519 506 606

Mikołaj Mikuszewski

Mikołaj Mikuszewski

Specjalista ds. PR, PwC Polska

Tel.: +48 519 505 900

Obserwuj nas