PwC w Polsce z tytułem Top Employer 2020 jako lider zarządzania zasobami ludzkimi i tworzenia najlepszych warunków pracy

PwC pozytywnie przeszło program certyfikacji prowadzony przez Top Employers Institute i otrzymało tytuł Top Employer 2020, który jest potwierdzeniem jakości warunków pracy w organizacji. PwC zatrudnia w Polsce już ponad 6 tys. osób, ekspertów zajmujących się doradztwem biznesowym, technologicznym, podatkowym i prawnym oraz audytem.

Top Employers Institute został założony ponad 28 lat temu i certyfikował ponad 1600 organizacji w 119 krajach/regionach. Organizacje certyfikowane jako Top Employers zapewniają swoim pracownikom doskonałe warunki pracy dzięki wdrażaniu wysokich standardów HR i tworzeniu najlepszego środowiska pracy zgodnie z ideą „people-first”.

PwC obchodzi w tym roku 30-lecie działalności w Polsce. Zatrudniamy ponad 6 tys. osób, a nasze plany rekrutacyjne na kolejne lata są bardzo ambitne. Staramy się dbać o to, by ludzie, którzy pracują w PwC, mieli jak najlepsze warunki do wykonywania swoich obowiązków i rozwoju zawodowego. Możliwość rozwoju, progresja i dobra kultura organizacyjna, oparta na wartościach, są kluczowe. Tytuł Top Employer jest dla nas potwierdzeniem, że podejmowane przez nas działania w tym zakresie dorównują najlepszym światowym standardom.

Adam Krasoń, prezes PwC w Polsce

W październiku 2019 r. PwC rozpoczęło globalny program „New World. New Skills”, który jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się pod wpływem nowych technologii rzeczywistość biznesową oraz potrzebę nowych kompetencji i umiejętności. W ciągu najbliższych czterech lat PwC na świecie przeznaczy 3 mld dolarów na projekty związane z podnoszeniem umiejętności cyfrowych swoich pracowników oraz na dzielenie się wiedzą w zakresie technologii i wspierania klientów oraz społeczeństw w procesie transformacji cyfrowej. 

Tytuł Top Employer dla PwC to także docenienie działań realizowanych przez firmę w projekcie People Agenda, którego celem jest identyfikacja potrzeb pracowników i wdrażanie konkretnych rozwiązań. W efekcie powstały takie inicjatywy jak BeWell@PwC, Flex@PwC, PwC for Women, czy Parents@PwC. Obecnie firma pracuje nad ułatwieniem pracy osobom z niepełnosprawnościami.

PwC rozwija także kreatywne środowisko pracy. Dzięki programowi Innovation@Poland pracownicy mają możliwość zdobywania finansowania na realizację swoich innowacyjnych pomysłów biznesowych. Firma inicjuje i angażuje się w działania, które realizują nadrzędny cel organizacji, czyli budowanie zaufania i rozwiązywanie problemów. Społeczny wpływ realizowany jest zarówno poprzez działania wolontariackie, jak też przez projekty biznesowe o charakterze edukacyjnym.


O programie certyfikacji Top Employers

Kwestionariusz najlepszych praktyk HR składa się z ponad 100 pytań, które obejmują 600 praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w 10 tematach: strategia talentów, planowanie zasobów ludzkich, pozyskiwanie talentów, onboarding, szkolenia i rozwój, zarządzanie wynikami, rozwój umiejętności przywódczych, kariera i planowanie sukcesji, wynagrodzenia i świadczenia oraz kultura.

Skontaktuj się z nami

Jakub Kurasz

Jakub Kurasz

Dyrektor, Lider ds. Komunikacji, PwC Polska

Tel.: +48 601 289 381

Michał Gołębiewski

Michał Gołębiewski

Menedżer ds. komunikacji, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 245

Obserwuj nas