Customer experience to temat, który znajduje się na liście priorytetów w firmach niemal z każdego sektora. Duża dostępność produktów i usług, konkurencyjne ceny oraz wysoka świadomość klientów sprawiają, że walka o klienta staje się co raz bardziej zaciekła. Wygra ten, kto zadba o wysoką jakość doświadczeń klienta oraz wyprzedzi jego potrzeby. Z jego marką będą związani klienci i na jego korzyść będą podejmować decyzje zakupowe.
Klient w centrum uwagi to nie deklaracja, to konkretne rozwiązania i działania.
Klient w centrum uwagi to świadomość potrzeb Twoich Klientów, ich znajomość oraz maksymalizowanie pozytywnych doświadczeń na każdym z etapów tzw. customer journey, w każdym możliwym punkcie styku z marką, usługą czy firmą
Poziom zwrotu z inwestycji w wynagrodzenia i świadczenia dla pracowników z roku na rok spada, głównie za sprawą stopniowego wzrostu poziomu płac w Polsce.