Organizacja zorientowana na Klienta

Od kilku lat firmy, którym zależy na długoterminowym rozwoju, koncentrują się na Kliencie oraz jego doświadczeniach

Customer experience to temat, który znajduje się na liście priorytetów w firmach niemal z każdego sektora. Duża dostępność produktów i usług, konkurencyjne ceny oraz wysoka świadomość klientów sprawiają, że walka o klienta staje się co raz bardziej zaciekła. Wygra ten, kto zadba o wysoką jakość doświadczeń klienta oraz wyprzedzi jego potrzeby. Z jego marką będą związani klienci i na jego korzyść będą podejmować decyzje zakupowe. 

Klient w centrum uwagi to nie deklaracja, to konkretne rozwiązania i działania. 

Klient w centrum uwagi to świadomość potrzeb Twoich Klientów, ich znajomość oraz maksymalizowanie pozytywnych doświadczeń na każdym z etapów tzw. customer journey, w każdym możliwym punkcie styku z marką, usługą czy firmą

Jak utrzymać wysokie ROI z wynagrodzeń?

Poziom zwrotu z inwestycji w wynagrodzenia i świadczenia dla pracowników z roku na rok spada, głównie za sprawą stopniowego wzrostu poziomu płac w Polsce. 

Jak płacąc więcej osiągać zadowalające wyniki?

  • Upewnij się, że system wynagrodzeń jest powiązany ze strategią spółki i wspiera realizację jej celów zarówno krótko, jak i długoterminowych. Zwiększysz efektywność pracy, jeśli zainwestujesz w wynagrodzenia w kluczowych dla firmy obszarach oraz w płacę skorelowaną z osiąganymi efektami.
  • Zadbaj o to, aby system wynagrodzeń i świadczeń był elastyczny i dopasowany do potrzeb zarówno obecnych pracowników, jak i potencjalnych kandydatów. W ten sposób zwiększysz zadowolenie i zaangażowanie zespołu oraz przyciągniesz nowe talenty do organizacji. 
  • Weź pod uwagę m.in. zmiany pokoleniowe oraz postęp technologiczny, które wyznaczają dzisiaj nowe trendy w wynagradzaniu pracowników.

Zapytaj nas, a dowiesz się o tym:

  • Jak zwiększyć lojalność klientów?
  • Jak zbudować niepowtarzalne customer experience?
  • W jaki sposób zbudować trwałe relacje z klientami?

Skontaktuj się z nami

Katarzyna Komorowska

Katarzyna Komorowska

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 001

Małgorzata Fiedorczuk

Małgorzata Fiedorczuk

Director, PwC Polska

Tel.: +48 519 505 704

Filip Kotarski

Filip Kotarski

Dyrektor | People and Organisation, PwC Polska

Tel.: +48 519 508 876

Obserwuj nas