Publikacje: Kapitał ludzki, wynagrodzenia

Jak zmieniają się wynagrodzenia członków zarządów i rad nadzorczych?

15/10/15

Już od sześciu lat PwC publikuje raporty dotyczące wynagrodzeń członków zarządów największych spółek giełdowych. Od 2011 roku analizujemy również trendy dotyczące wynagrodzeń członków rad nadzorczych. W niniejszym raporcie po raz pierwszy znajdziecie Państwo informacje na temat poziomu wynagrodzeń obu tych grup.

Wynagrodzenia zarządów największych spółek giełdowych w 2013 roku

15/09/14

Czwarta edycja badania PwC. Raport stanowi podsumowanie badania przeprowadzonego przez PwC w zakresie wynagrodzeń zarządów największych spółek giełdowych w 2013 roku. Główne wnioski dotyczą trendów w wynagrodzeniach członków zarządów, a także zmian w strukturze pakietu wynagrodzeń oraz w poziomach wynagrodzeń, jakie zaszły między 2012 a 2013 rokiem.

(Nie) świadome wybory zawodowe

23/06/14

W ostatnich latach coraz częściej pojawiają się opinie, iż młodzi ludzie podejmują decyzje związane z wyborem kierunku kształcenia, a w dalszej perspektywie zawodu, w sposób nieświadomy. W konsekwencji po skończeniu studiów błądzą w poszukiwaniu pracy, a zdobyte przez nich kompetencje rozmijają się z faktycznymi potrzebami rynku.

Wynagrodzenia zarządów największych spółek giełdowych w 2011 roku

30/09/12

Raport stanowi podsumowanie badania przeprowadzonego przez PwC w zakresie wynagrodzeń zarządów największych spółek giełdowych w 2011 roku. Główne wnioski dotyczą trendów w wynagrodzeniach członków zarządów a także zmian w strukturze pakietu wynagrodzeń oraz w poziomach wynagrodzeń, jakie zaszły między 2010 a 2011 rokiem.

Making executive pay work: The psychology of incentives

30/08/12

Najnowszy raport PwC "Making executive pay work: The psychology of incentives" opracowany na podstawie badań prowadzonych we współpracy z London School of Economics and Political Science, sprawdza, jak ponad 1 100 przedstawicieli najwyższej kadry zarządzającej z całego świata, w tym także z Polski, postrzega ryzyko i wartość systemów motywacyjnych opartych o wyniki. Analiza podkreśla niektóre z problemów obecnych modeli motywacyjnych oraz daje wskazówki dotyczące efektywnego ich projektowania.