
Kluczowe trendy na rynkach konsumenckich w 2024 roku
Firmy włączają nowe technologie do modeli biznesowych, aby zwiększyć lojalność klientów, budować zaufanie i utrzymać wzrost w 2024 roku.
Rosnąca presja konkurencyjna, duża liczba realizowanych promocji oraz cele wzrostu sprzedaży stawiane czasem ponad celami marżowymi powodują, że zarządzanie aktywnościami promocyjnymi i maksymalizacja ich wyników staje się coraz ważniejsze.
Pierwszym krokiem w tym procesie powinno być zrozumienie efektywności poszczególnych aktywności promocyjnych jako podstawa do:
Rozszerzenie tego podejścia o narzędzia do planowania, analizy promocji oraz procesy kontrolingowe pozwala przesunąć zarządzanie promocjami na wyższy poziom profesjonalizacji oraz istotnie zwiększyć zwrot z inwestycji.
Wykorzystywana przez nas metodyka bazuje na połączeniu kompetencji zarzadzania promocjami, zrozumienia rynku handlu detalicznego, zasad współpracy z sieciami handlowymi oraz metod Big Data. Zapewnia praktyczne narzędzia oraz realną poprawę wyników.
Firmy włączają nowe technologie do modeli biznesowych, aby zwiększyć lojalność klientów, budować zaufanie i utrzymać wzrost w 2024 roku.
Sukces biznesu w Polsce i na świecie - od czego zależy? Ekspert PwC przyjrzy się kluczowym czynnikom sukcesu biznesu w 2024 roku.
Produkcja żywności w sposób zrównoważony w 2024 roku - czy to możliwe? Eksperci PwC o rosnących oczekiwaniach klientów i o strategii Od Pola Do Stołu.
Jakie są kluczowe czynniki sukcesu startupów w Polsce? Dowiedz się od eksperta PwC, co wyróżnia dzisiejsze wschodzące gwiazdy biznesu.