AI driven chatbot - w czym pomoże mi i współpracownikom?

Wyzwanie

Znalezienie właściwych informacji w zasobach wiedzy, bazach danych i różnych dokumentach dostępnych w organizacji wymaga zarówno wiedzy o tym, gdzie szukać, jak i poświęcenia wielu godzin na przeszukanie licznych stron tekstu. Pracownicy spędzają również dużo czasu na czynnościach administracyjnych, takich jak podsumowywanie spotkań czy zarządzanie skrzynką mailową.

Rozwiązanie

AI driven chatbot, który w sekundy, na podstawie udostępnionych zasobów informacji oraz przy zachowaniu odpowiedniej kontroli dostępu do danych dla poszczególnych pracowników - udziela odpowiedzi, wskazuje opcje, analizuje i sumaryzuje najpotrzebniejsze nam informacje. To rozwiązanie, z którym możemy rozmawiać używając języka, którym posługujemy się na co dzień - bez kodowania, bez konieczności tłumaczenia.

Dowiedz się, jak pomagamy wdrażać AI

Wykorzystana technologia: NLP, GenAI

Przykłady zastosowań

Szybki i bezproblemowy dostęp do wiedzy

  • Zadaj pytanie chatbotowi, który ma dostęp do bazy wiedzy

  • Uzyskaj odpowiedź natychmiast

  • Przejdź do następnego kroku w procesie

Efektywne spotkania

  • Szybko nadrób zaległości z minionych spotkań

  • Podsumowuj spotkania i określ następne kroki

  • Prowadź bardziej efektywne spotkania

Analiza danych

  • Uzyskaj odpowiedzi ze wszystkich posiadanych zbiorów danych

  • Odkrywaj kluczowe wnioski

  • Twórz profesjonalne wizualizacje

Tworzenie treści

  • Szybko zapoznaj się z kluczowymi punktami dokumentu lub prezentacji

  • Twórz dokumenty, prezentacje, wykresy i tabele

Praca Mailowa

  • Szybko przygotuj odpowiedzi na komunikację mailową

  • Personalizuj ton komunikacji, jej formę i strukturę

  • Wydobywaj i analizuj informacje z komunikacji mailowe


Branże

Obsługa klienta, e-commerce, bankowość i finanse, opieka zdrowotna, edukacja, turystyka i podróże


Dlaczego warto?

AI driven chatbot oszczędza 32 minuty podsumowując spotkania, które w innym przypadku zajęłyby 43 minuty

AI driven chatbot oszczędza 6 minut na wyszukiwaniu informacji, które w innym przypadku zajęłyby 24 minuty

AI driven chatbot oszczędza 6 minut, pisząc pierwszy szkic, który inaczej zajmowałby 14 minut

Dodatkowo, AI driven chatbot radykalnie skraca czas cyklu procesu dzięki temu, że eliminuje właściwie całkowicie czas oczekiwania.

maciej kroenke

Wirtualny asystent w firmie to wartościowe narzędzie, które może przynieść wiele korzyści, takich jak oszczędność czasu, elastyczność i przede wszystkim optymalizacja kosztów. Dzięki niemu pracownicy mogą skupić się na strategicznych zadaniach, a firma może skalować zasoby w zależności od potrzeb. Wirtualny asystent jest "wyszkolony", aby komunikować się z klientami lub pracownikami w sposób uprzejmy, uporządkowany i efektywny. Może odpowiadać na zapytania, udzielać informacji, rozwiązywać problemy i obsługiwać klientów w sposób, który jest zgodny z najwyższymi standardami. Dzięki temu może pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zwiększeniu zaufania klientów. Wirtualny asystent to klucz do sukcesu w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.

- Michał Kucharczyk, Director, PwC Polska

Wirtualny asystent w firmie to wartościowe narzędzie, które może przynieść wiele korzyści, takich jak oszczędność czasu, elastyczność i przede wszystkim optymalizacja kosztów. Dzięki niemu pracownicy mogą skupić się na strategicznych zadaniach, a firma może skalować zasoby w zależności od potrzeb. Wirtualny asystent jest "wyszkolony", aby komunikować się z klientami lub pracownikami w sposób uprzejmy, uporządkowany i efektywny. Może odpowiadać na zapytania, udzielać informacji, rozwiązywać problemy i obsługiwać klientów w sposób, który jest zgodny z najwyższymi standardami. Dzięki temu może pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zwiększeniu zaufania klientów. Wirtualny asystent to klucz do sukcesu w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.

- Michał Kucharczyk, Director, PwC Polska

Dowiedz się, jak pomagamy wdrażać AI w organizacji


Skontaktuj się z nami

Michał Targiel

Partner, Kraków, PwC Polska

+ 48 519 507 138

Email

Michał Kucharczyk

Director, PwC Polska

+48 519 506 558

Email

Obserwuj nas