Znalezienie właściwych informacji w zasobach wiedzy, bazach danych i różnych dokumentach dostępnych w organizacji wymaga zarówno wiedzy o tym, gdzie szukać, jak i poświęcenia wielu godzin na przeszukanie licznych stron tekstu. Pracownicy spędzają również dużo czasu na czynnościach administracyjnych, takich jak podsumowywanie spotkań czy zarządzanie skrzynką mailową.
AI driven chatbot, który w sekundy, na podstawie udostępnionych zasobów informacji oraz przy zachowaniu odpowiedniej kontroli dostępu do danych dla poszczególnych pracowników - udziela odpowiedzi, wskazuje opcje, analizuje i sumaryzuje najpotrzebniejsze nam informacje. To rozwiązanie, z którym możemy rozmawiać używając języka, którym posługujemy się na co dzień - bez kodowania, bez konieczności tłumaczenia.
Szybki i bezproblemowy dostęp do wiedzy
Zadaj pytanie chatbotowi, który ma dostęp do bazy wiedzy
Uzyskaj odpowiedź natychmiast
Przejdź do następnego kroku w procesie
Efektywne spotkania
Szybko nadrób zaległości z minionych spotkań
Podsumowuj spotkania i określ następne kroki
Prowadź bardziej efektywne spotkania
Analiza danych
Uzyskaj odpowiedzi ze wszystkich posiadanych zbiorów danych
Odkrywaj kluczowe wnioski
Twórz profesjonalne wizualizacje
Tworzenie treści
Szybko zapoznaj się z kluczowymi punktami dokumentu lub prezentacji
Twórz dokumenty, prezentacje, wykresy i tabele
Praca Mailowa
Szybko przygotuj odpowiedzi na komunikację mailową
Personalizuj ton komunikacji, jej formę i strukturę
Wydobywaj i analizuj informacje z komunikacji mailowe
Obsługa klienta, e-commerce, bankowość i finanse, opieka zdrowotna, edukacja, turystyka i podróże
AI driven chatbot oszczędza 32 minuty podsumowując spotkania, które w innym przypadku zajęłyby 43 minuty
AI driven chatbot oszczędza 6 minut na wyszukiwaniu informacji, które w innym przypadku zajęłyby 24 minuty
AI driven chatbot oszczędza 6 minut, pisząc pierwszy szkic, który inaczej zajmowałby 14 minut
Dodatkowo, AI driven chatbot radykalnie skraca czas cyklu procesu dzięki temu, że eliminuje właściwie całkowicie czas oczekiwania.
Wirtualny asystent w firmie to wartościowe narzędzie, które może przynieść wiele korzyści, takich jak oszczędność czasu, elastyczność i przede wszystkim optymalizacja kosztów. Dzięki niemu pracownicy mogą skupić się na strategicznych zadaniach, a firma może skalować zasoby w zależności od potrzeb. Wirtualny asystent jest "wyszkolony", aby komunikować się z klientami lub pracownikami w sposób uprzejmy, uporządkowany i efektywny. Może odpowiadać na zapytania, udzielać informacji, rozwiązywać problemy i obsługiwać klientów w sposób, który jest zgodny z najwyższymi standardami. Dzięki temu może pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zwiększeniu zaufania klientów. Wirtualny asystent to klucz do sukcesu w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.
Wirtualny asystent w firmie to wartościowe narzędzie, które może przynieść wiele korzyści, takich jak oszczędność czasu, elastyczność i przede wszystkim optymalizacja kosztów. Dzięki niemu pracownicy mogą skupić się na strategicznych zadaniach, a firma może skalować zasoby w zależności od potrzeb. Wirtualny asystent jest "wyszkolony", aby komunikować się z klientami lub pracownikami w sposób uprzejmy, uporządkowany i efektywny. Może odpowiadać na zapytania, udzielać informacji, rozwiązywać problemy i obsługiwać klientów w sposób, który jest zgodny z najwyższymi standardami. Dzięki temu może pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zwiększeniu zaufania klientów. Wirtualny asystent to klucz do sukcesu w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.
Michał Kucharczyk