Działania PwC w Polsce w związku z zagrożeniem wywołanym przez koronawirus

Kierując się troską o bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów oraz wszystkich interesariuszy dokonaliśmy przeglądu naszego planu ciągłości działania biznesu (Business Continuity Plan) i zarządzania kryzysowego, by dostosować wszystkie procedury do obecnej sytuacji wywołanej przez koronawirus.

Pracownicy

Zdrowie i bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. Na bieżąco prowadzimy komunikację dotyczącą koronawirusa i działań prewencyjnych minimalizujących prawdopodobieństwo zakażenia, takich jak regularne mycie rąk, niepodawanie ręki na powitanie czy zachowywanie bezpiecznego dystansu w kontaktach z innymi osobami. Dajemy też pracownikom możliwość pracy zdalnej zgodnie z zasadami programu Flex@PwC.

Pracownikom, którzy wrócili z krajów o podwyższonym ryzyku zakażenia koronawirusem lub mieli kontakt z takimi osobami, zalecamy, aby przez kolejnych 14 dni pracowali z domu.

Wprowadziliśmy także restrykcyjną politykę podróży służbowych, szczególnie do krajów o podwyższonym ryzyku. 

Klienci

Ograniczyliśmy liczbę bezpośrednich spotkań z klientami. Jednocześnie dbamy o to, aby świadczone przez nas usługi przebiegały bez zakłóceń, co w wielu przypadkach jest możliwe dzięki nowym technologiom, z których korzystamy w naszej codziennej pracy.

Wspieramy też firmy dotknięte kryzysem związanym z koronawirusem COVID-19, pomagając im zapewnić ochronę i ciągłość działania biznesu.

Wydarzenia biznesowe i spotkania wewnętrzne

Zgodnie z zaleceniami władz oraz Głównego Inspektora Sanitarnego przełożyliśmy daty wszystkich spotkań, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, w których miała wziąć udział większa liczba uczestników. O nowych terminach wydarzeń będziemy informowali Państwa w osobnej korespondencji.  

Skontaktuj się z nami

Jakub Kurasz

Dyrektor, Lider ds. Komunikacji, PwC Polska

Tel.: +48 601 289 381

Michał Gołębiewski

Menedżer ds. PR, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 245

Obserwuj nas