Webinarium: Marketing Automation i CRM

Brak zrozumienia i współpracy pomiędzy działami marketingu i sprzedaży szkodzi ostatecznie firmie. Zobacz nagranie z webinarium, poznaj typowe stanowiska obu działów i dowiedz się co zrobić, żeby marketing i sprzedaż razem współpracowały dla sukcesu firmy.

Konflikt pomiędzy działem marketingu i sprzedaży obniża efektywność działalności całego biznesu. Na webinarium dowiesz się jak radzić sobie z typowymi problemami wynikającymi z braku komunikacji między nimi oraz jak konkretnymi narzędziami poprawić działania obu działów.

W jaki sposób zbudować w zespole teamwork? Jak ograniczyć niepotrzebne napięcia pomiędzy dwoma frontami? Jak generować większą sprzedaż w atmosferze współpracy i zrozumienia?

.

80% firm które korzysta z rozwiązań Marketing Automation zauważa zwiększenie liczby generowanych leadów, a 77% obserwuje zwiększenie konwersji

Podczas webinarium odpowiedzieliśmy na pytania:

  • Jak wygenerować więcej leadów?
  • Jak uzyskać lepszą konwersję na okazje sprzedażowe?
  • Jak podnieść i mierzyć ROI z prowadzonych działań marketingowych? 

Webinarium prowadzili eksperci PwC:

  • Grzegorz Urban, Ekspert ds. projektów generowania popytu, automatyzacji marketingu oraz zarządzania przychodami. Wicedyrektor PwC odpowiedzialny za obszary doradztwa: sprzedaż, marketingu i obsługa klienta oraz branżę Transportu i Logistyki
  • Szymon Chodkowski, posiada 10 lat doświadczenia w obszarach digital, marketingu i customer experience; obecnie jako Dyrektor w PwC pomaga Klientom rozwiązywać problemy z obszaru sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem narzędzi Marketing Automation
loading-player

Playback of this video is not currently available

Skontaktuj się z nami

Grzegorz Urban

Dyrektor, PwC Polska

Tel.: +48 519 507 386

Obserwuj nas