Konflikt pomiędzy działem marketingu i sprzedaży obniża efektywność działalności całego biznesu. Na webinarium dowiesz się jak radzić sobie z typowymi problemami wynikającymi z braku komunikacji między nimi oraz jak konkretnymi narzędziami poprawić działania obu działów.
W jaki sposób zbudować w zespole teamwork? Jak ograniczyć niepotrzebne napięcia pomiędzy dwoma frontami? Jak generować większą sprzedaż w atmosferze współpracy i zrozumienia?
80% firm które korzysta z rozwiązań Marketing Automation zauważa zwiększenie liczby generowanych leadów, a 77% obserwuje zwiększenie konwersji
Webinarium prowadzili eksperci PwC:
Playback of this video is not currently available
Wspieramy we wdrażaniu ☛ Customer Experience za pomocą nowoczesnych technologii 👍 Dowiedz się więcej
PwC Polska: nasze działania opieramy na nowoczesnych technologiach w zakresie marketing automation - Salesforce, SAP Hybris i Oracle. Wspieramy marketerów od...
© 2015 - 2025 PwC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nazwa PwC odnosi się do firm wchodzących w skład sieci PwC, z których każda stanowi odrębny podmiot prawny. Więcej informacji na stronie www.pwc.com/structure.