{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Dalszy rozwój, a czasami nawet przetrwanie może być uwarunkowane przez stworzenie strategii formatu, która pozwoliłaby odpowiedzieć na potrzeby coraz bardziej wymagającego konsumenta, wyróżnić się na tle konkurencji oraz zapewnić potencjał wzrostu w dłuższej perspektywie i zbudowanie trwałej przewagi konkurencyjnej.
Wspieramy w opracowaniu wygrywających strategii formatu zarówno wiodące sieci detaliczne doskonalące swój format jak i sieci rozwijające nowe marki i formaty. Sukces naszej współpracy budujemy w oparciu o nasze unikalne doświadczenie w handlu detalicznym z licznych projektów w rejonie Europy Środkowej i Wschodniej (CEE), doskonałe zrozumienie najlepszych praktyk z rynków rozwiniętych oraz głębokie zrozumienie trendów konsumenckich kształtujących rynek detaliczny
Nasze usługi:
- Diagnoza rynku i konsumenta oraz identyfikacja potencjału rynkowego:
- Analiza obecnego formatu, jego silnych i słabych stron oraz potencjalnych obszarów synergii z istniejącymi jednostkami biznesowymi
- Definicja wygrywającej strategii formatu:
- Opracowanie planu wdrożenia: kluczowych inicjatyw, harmonogramu i niezbędnych zasobów
- Opracowanie biznes planu
- Wsparcie we wdrożeniu lub opracowanie wybranych narzędzi lub operacjonalizacji wybranych zagadnień w procesie wdrożenia wypracowanej strategii formatu