W firmach zbierane są duże ilości danych, ale zespoły nie zawsze mają czas i odpowiednie narzędzia, aby je przeanalizować i wyciągnąć wnioski. Każdy dział pracuje na "swoich Excelach", wiele informacji jest przetwarzanych w sposób ręczny, powtarzalne procesy są czasochłonne, a organizacje mimo posiadania danych, wciąż nie rozumieją zachowań swoich klientów.
Retail Growth Toolkit adresuje kluczowe problemy i wpisuje się w typowy proces zarządzania i planowania promocji. Poprzez integrację wielu źródeł danych oraz dzięki algorytmom prognozowania AI, możliwe jest wsparcie kluczowych obszarów analitycznych. Narzędzie RGT daje firmom realne wsparcie w podejmowaniu decyzji opartych na danych podczas procesu planowania promocji.
Rekomendacje aktywności promocyjnych na poziomie atrybutów promocyjnych wspomagające proces podejmowania decyzji
Tworzenie podejścia opartego na danych (Data Driven Approach) poprzez automatyzację analizy w celu zminimalizowania potencjalnych błędów ludzkich
Automatyzacja procesu planowania promocji na poziomie centralnym oraz poszczególnych zespołów operacyjnych (workflow management)
Zwiększenie skuteczności działań promocyjnych względem wzrostu sprzedaży, optymalizacji marży
W pełni zindywidualizowane rozwiązanie na poziomie regionu, formatu, asortymentu i segmentu cenowego
Dostarczanie rozwiązań do analizy wyników promocji
spożywcza, DIY, zdrowie i uroda, cash & carry, QSR
Retail Growth Toolkit wykorzystuje technologie AI i ML w różnych obszarach, takich jak analiza danych, personalizacja, prognozowanie sprzedaży, automatyzacja procesów i analiza sentymentu. Dzięki temu, narzędzie oferuje kompleksowe podejście i elastyczność, dostosowując się do indywidualnych potrzeb firm, niezależnie od ich wielkości. RGT jest także stale aktualizowany, aby odzwierciedlać najnowsze trendy i innowacje. To idealne narzędzie, które pomaga firmom osiągnąć wzrost, zwiększyć sprzedaż i poprawić efektywność operacyjną.
“Retail Growth Toolkit wykorzystuje technologie AI i ML w różnych obszarach, takich jak analiza danych, personalizacja, prognozowanie sprzedaży, automatyzacja procesów i analiza sentymentu. Dzięki temu narzędzie oferuje kompleksowe podejście i elastyczność, dostosowując się do indywidualnych potrzeb firm, niezależnie od ich wielkości. RGT jest także stale aktualizowany, aby odzwierciedlać najnowsze trendy i innowacje. To idealne narzędzie, które pomaga firmom osiągnąć wzrost, zwiększyć sprzedaż i poprawić efektywność operacyjną.”