Jak przewidzieć zachowania klientów i co przyniesie największy zysk firmie?

Wyzwanie

W firmach zbierane są duże ilości danych, ale zespoły nie zawsze mają czas i odpowiednie narzędzia, aby je przeanalizować i wyciągnąć wnioski. Każdy dział pracuje na "swoich Excelach", wiele informacji jest przetwarzanych w sposób ręczny, powtarzalne procesy są czasochłonne, a organizacje mimo posiadania danych, wciąż nie rozumieją zachowań swoich klientów.

Rozwiązanie

Retail Growth Toolkit adresuje kluczowe problemy i wpisuje się w typowy proces zarządzania i planowania promocji. Poprzez integrację wielu źródeł danych oraz dzięki algorytmom prognozowania AI, możliwe jest wsparcie kluczowych obszarów analitycznych. Narzędzie RGT daje firmom realne wsparcie w podejmowaniu decyzji opartych na danych podczas procesu planowania promocji.

Dowiedz się, jak pomagamy wdrażać AI

Wykorzystana technologia: ML, AI

Przykłady zastosowań

Rekomendacje aktywności promocyjnych na poziomie atrybutów promocyjnych wspomagające proces podejmowania decyzji

Tworzenie podejścia opartego na danych (Data Driven Approach) poprzez automatyzację analizy w celu zminimalizowania potencjalnych błędów ludzkich

Automatyzacja procesu planowania promocji na poziomie centralnym oraz poszczególnych zespołów operacyjnych (workflow management)

Zwiększenie skuteczności działań promocyjnych względem wzrostu sprzedaży, optymalizacji marży

W pełni zindywidualizowane rozwiązanie na poziomie regionu, formatu, asortymentu i segmentu cenowego

Dostarczanie rozwiązań do analizy wyników promocji


Branże

spożywcza, DIY, zdrowie i uroda, cash & carry, QSR


Dlaczego warto?

+ 1-3 p.p

Wzrost marży netto w pierwszym roku po wdrożeniu

+ 10%

Średni wzrost koszyka

- 3%

Redukcja wydatków promocyjnych

o 60%

Oszczędność czasu

maciej kroenke

Retail Growth Toolkit wykorzystuje technologie AI i ML w różnych obszarach, takich jak analiza danych, personalizacja, prognozowanie sprzedaży, automatyzacja procesów i analiza sentymentu. Dzięki temu, narzędzie oferuje kompleksowe podejście i elastyczność, dostosowując się do indywidualnych potrzeb firm, niezależnie od ich wielkości. RGT jest także stale aktualizowany, aby odzwierciedlać najnowsze trendy i innowacje. To idealne narzędzie, które pomaga firmom osiągnąć wzrost, zwiększyć sprzedaż i poprawić efektywność operacyjną.

- Maciej Kroenke, Partner, Strategy& Polska

“Retail Growth Toolkit wykorzystuje technologie AI i ML w różnych obszarach, takich jak analiza danych, personalizacja, prognozowanie sprzedaży, automatyzacja procesów i analiza sentymentu. Dzięki temu narzędzie oferuje kompleksowe podejście i elastyczność, dostosowując się do indywidualnych potrzeb firm, niezależnie od ich wielkości. RGT jest także stale aktualizowany, aby odzwierciedlać najnowsze trendy i innowacje. To idealne narzędzie, które pomaga firmom osiągnąć wzrost, zwiększyć sprzedaż i poprawić efektywność operacyjną.”

- Maciej Kroenke, Partner, Strategy& Polska

Dowiedz się, jak pomagamy wdrażać AI w organizacji


Contact us

Maciej Kroenke

Maciej Kroenke

Partner, Strategy& Polska

Tel: +48 502 380 595

Marek Kotulski

Marek Kotulski

Senior Manager, Strategy& Polska

Tel: +48 519 507 743

Obserwuj nas