Jednocześnie PwC zajęło 1. miejsce w kategorii „Prospołeczna firma audytorska 2015”. Pod względem całościowych przychodów osiąganych z działalności audytorskiej PwC pozostaje największą firmą na polskim rynku.
Po raz kolejny PwC znalazło się w czołówce największych firm audytorskich i zajęło (ex aequo z EY) w rankingu „Rzeczpospolitej” i „Gazety Giełdy Parkiet” 2. miejsce, awansując o jedną pozycję w porównaniu z poprzednim zestawieniem. Z kolei pod względem całościowych przychodów osiąganych z działalności audytorskiej PwC jest bezkonkurencyjne i pozostaje największą firmą audytorską w Polsce.
„Ranking audytorów jest dla nas niezwykle cenny, bo stanowi podsumowanie naszej całorocznej pracy. Tym bardziej cieszy nas fakt, że w najnowszym zestawieniu Rzeczpospolitej i Parkietu awansowaliśmy na 2. miejsce, a pod względem całościowych przychodów pozostajemy największą firmą audytorską roku. Warto podkreślić, że przez zachodzące na rynku zmiany patrzymy na audyt coraz szerzej. W dobie rosnącej niepewności i ryzyka działalności oraz zmian regulacyjnych audytorzy wykorzystują posiadane doświadczenia i kompetencje w realizacji usług nieaudytowych, w tym tych dotyczących zarządzania ryzykiem, weryfikacji zgodności z przepisami, kontroli wewnętrznej, czy środowiska IT. Bardzo dziękuję naszym klientom za zaufanie. Podziękowania należą się także wszystkim partnerom i pracownikom PwC, dzięki którym możemy świętować takie sukcesy” – podsumowuje Krzysztof Szułdrzyński, partner zarządzający działem audytu.
PwC zajęło także w rankingu „Rzeczpospolitej” i „Gazety Giełdy Parkiet” 1. miejsce w kategorii „Prospołeczna firma audytorska 2015”.
„PwC jest firmą, której najcenniejszym zasobem jest wiedza, kompetencje i doświadczenie naszych pracowników. W ramach zaangażowania społecznego każdy może przeznaczyć 3 h swojego czasu pracy w miesiącu na wolontariat. Zależy nam na systemowym i innowacyjnym rozwiązywaniu ważnych społecznych problemów. Łączymy różne formy wsparcia dla organizacji i liderów społecznych. Dzięki temu mogą oni skuteczniej pomagać tym, którzy najbardziej tego potrzebują: dzieciom i młodzieży, osobom czy lokalnym społecznościom zagrożonym wykluczeniem” – mówi Günter Westphal, partner, lider ds. odpowiedzialnego biznesu w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej.