PwC w Polsce poszerza swoje kompetencje o doradztwo biznesowe w zakresie strategii marki

Do zespołu doradztwa strategicznego PwC dołączyli Marta Marczak i Adam Rusiecki, wzmacniając tym samym kompetencje firmy w zakresie strategii marki (Brand Strategy). 

Zespół doradztwa strategicznego PwC, którym kieruje Krzysztof Badowski, wspiera klientów w zakresie najważniejszych dla nich decyzji biznesowych, decydujących o przewadze konkurencyjnej i miejscu na rynku. PwC konsekwentnie rozbudowuje ofertę doradztwa strategicznego, która obecnie obejmuje m.in. strategie korporacyjne, strategie wejścia na rynek, customer experience i digital, strategie cenowe i zarządzania przychodami, strategie portfela produktów, dotarcia do rynku i promocji, ale również wdrożenia narzędzi IT, takich jak CRM czy rozwiązania chmurowe. Wraz z dołączeniem do zespołu nowych ekspertów, PwC wzmocni dodatkowo swoje kompetencje w zakresie strategii marki (Brand Strategy). 

„Strategia brandu, obejmująca m.in. zarządzanie marką, jej rozwój poprzez innowacje czy zarządzanie portfelem produktów, jest jednym z kluczowych obszarów dla naszych klientów i świetnie wpisuje się w ofertę usług PwC, umożliwiając nam zbudowanie bardziej kompleksowej wartości dla klienta.”

Krzysztof Badowski, partner w PwC, lider zespołu doradztwa strategicznego

Marta Marczak będzie pełniła rolę dyrektora w zespole doradztwa strategicznego, odpowiadając za obszar strategii marek. Marta jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Łódzkim. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w zakresie brand strategy i innowacji, które zdobywała m.in. w Stratosferze, pracując zarówno dla klientów z Polski, jak i całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. 

Z kolei Adam Rusiecki objął stanowisko wicedyrektora w zespole doradztwa strategicznego PwC. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Bocconi School of Management i ESADE Business School. Był współzałożycielem firmy Spark Strategy, pracował także w Stratosferze.

„Strategia to nie tylko słowo-klucz dla wszystkich branż w czasach dynamicznej transformacji cyfrowej, ale przede wszystkim konkretne działania, które firmy powinny podejmować, by odnosić na rynku sukcesy. Nasza usługa doradztwa, dzięki rozszerzeniu kompetencji o brand strategy, jest w pełni kompleksowa i stanowi właściwą odpowiedź na potrzeby klientów.”

Piotr Łuba, partner zarządzający działem doradztwa biznesowego w PwC


Na początku 2016 r. PwC w Polsce przejęło Grupę Outbox, lidera na europejskim rynku innowacyjnych rozwiązań technologicznych, poszerzając swoją ofertę o usługi wdrożeniowe z obszarów: CRM i customer experience, marketing automation, e-commerce, chmura IT. Dodatkowo, do zespołu PwC dołączyli także eksperci z Fern Partners, specjalizujących się w zarządzaniu cenami i budowie strategii cenowych (pricing & revenue management).

Skontaktuj się z nami

Jakub Kurasz

Jakub Kurasz

Head of Communications, PwC Polska

Tel.: +48 601 289 381

Piotr Kołomycki

Piotr Kołomycki

Ekspert ds. PR, PwC Polska

Tel.: +48 519 506 606

Mikołaj Mikuszewski

Mikołaj Mikuszewski

Specjalista ds. PR, PwC Polska

Tel.: +48 519 505 900

Obserwuj nas