Startuje kampania employer brandingowa PwC „Be a game changer”

Aż 74% obecnych pracowników jest gotowych do zdobywania nowych kompetencji, aby sprostać wymaganiom zmieniającego się rynku pracy. Startująca właśnie kampania employer brandingowa PwC podkreśla aktywne podejście firmy do rozwoju pracowników i promuje umiejętności, które są kluczowe w coraz bardziej cyfrowym świecie.
 

86% uczestników badania PwC „Workforce of the future: the competing forces shaping 2030” zdaje sobie sprawę z tego, że automatyzacja nie zastąpi kompetencji ludzkich, zmusza jednak pracowników do większej elastyczności. Dlatego aż ¾ respondentów za kluczowy czynnik utrzymania się na rynku pracy uznaje zdolność do przekwalifikowania i zdobywania nowych kompetencji, by dotrzymać kroku zmianom napędzanym przez transformację cyfrową.

Taką postawę promuje także nowa kampania firmy doradczej PwC pod hasłem „Be a game changer”. Podkreśla ona cechy i umiejętności, które definiują pracownika przyszłości: ambicja, elastyczność, umiejętność budowania relacji, wnikliwość i zdolności przywódcze. Taki zestaw kompetencji, wsparty branżową wiedzą i ekspertyzą, przyczynia się do przewagi konkurencyjnej pracowników PwC i pozwala im wywierać istotny wpływ na otaczającą rzeczywistość biznesową.

Jednym z niezwykle istotnych czynników decydujących o sukcesie w dzisiejszym świecie jest elastyczność. Proces zmian, przez jaki przechodzimy, jego dynamika, wymuszają na nas ciągłe dostosowywanie się i poznawania nowych rzeczy. W naszej kampanii pokazujemy, że jako pracodawca dajemy ogromne pole możliwości: do rozwoju, do nauki, do odkrywania i kreowania świata biznesu. Wspólnie jesteśmy w stanie nie tylko obserwować tworzące się trendy, ale mieć na nie realny wpływ i je tworzyć.

Ewa Zmysłowska, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC Polska

Wizualnie postawiono w kampanii na zabawę perspektywą i fotografią, aby przykuć uwagę kandydatów i skierować ich dalej na stronę pwc.pl/beagamechanger. Dostępne są tam krótkie formy video przedstawiające główne zalety PwC jako pracodawcy oraz aktualne oferty pracy i praktyk z obszarów: audytu, doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego oraz transformacji cyfrowej.

W Polsce kampania prowadzona będzie przede wszystkim w Internecie oraz na uczelniach i wydarzeniach rekrutacyjnych.

Kreacje, stworzone przez polską agencję H2O Creative, wykorzystywane będą także w pozostałych 28 krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej, w których PwC prowadzi działalność. 

Skontaktuj się z nami

Łukasz Trzeszczkowski

Łukasz Trzeszczkowski

Menedżer ds. budowania wizerunku pracodawcy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, PwC Polska

Tel.: +48 519 50 67 67

Jakub Kurasz

Jakub Kurasz

Dyrektor, Lider ds. Komunikacji, PwC Polska

Tel.: +48 601 289 381

Obserwuj nas