Najnowsza kampania rekrutacyjna PwC „People story” to cykl 17 wideorozmów z ekspertami firmy. Tematem przewodnim wszystkich odcinków jest podejmowanie decyzji, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. W osobistych historiach konsultanci, managerowie i partnerzy PwC opowiadają o swojej zawodowej codzienności, pasjach i wyzwaniach. Za realizację materiałów odpowiadają podcasterka Kamila Goryszewska oraz vloger Adrian Kilar.
Premiera pierwszego odcinka kampanii odbędzie się w środę 29 maja o godz. 17:00 na kanale YouTube PwC Polska.
Za sukcesem każdej firmy stoją ludzie. To właśnie im oddajemy głos w naszej najnowszej kampanii. Mówiąc o swoich zainteresowaniach, marzeniach, czy obowiązkach pokazują, w jaki sposób realizują i współtworzą wartości istotne dla PwC, takie jak zaufanie, współpraca, odpowiedzialność czy różnorodność.
PwC w Polsce zatrudnia ponad 4 700 pracowników. Posiada 8 biur regionalnych – w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Rzeszowie, Financial Crime Unit w Gdańsku oraz dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu. Celem PwC jest budowanie zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Firma świadczy usługi z zakresu doradztwa biznesowego i technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Kampania People Story jest unikalną szansą na poznanie prawdziwych historii naszych pracowników. Gdy podejmujemy decyzje o nowej pracy często myślimy o tym, z kim będziemy pracować, jakie wartości reprezentują pracownicy tej firmy, czym konkretnie się zajmują, czy mają czas na życie poza pracą. Wideorozmowy pokazują PwC z różnych perspektyw, co dla potencjalnych kandydatów do pracy stanowi ogromną wartość.
Rozmowy z pracownikami PwC przeprowadziła podcasterka Kamila Goryszewska, a za realizacje materiałów wideo odpowiada vloger Adrian Kilar.