PwC w Polsce uruchomiło platformę, w której oferuje obecnie 20 produktów, z dokładnym opisem ich funkcjonalności, wyceną w kilku wariantach i ścieżką wdrożenia dla klientów. Wśród dostępnych rozwiązań są m.in. program do RODO, aplikacja do JPK i automatyzacji podatków, aplikacja do zarządzania umowami leasingu, a także specjalistyczne szkolenia. Platforma jest dostępna pod adresem store.pwc.pl i jest to pierwsza tego typu platforma w Polsce wśród firm doradczych, która docelowo będzie umożliwiała także finalizację zakupu online proponowanych usług biznesowych.
Biorąc pod uwagę rosnące znaczenie e-commerce w różnych branżach jestem przekonany, że platforma PwC stanie się efektywnym kanałem sprzedaży naszych usług profesjonalnych, czego dowodem jest sukces tego typu platform w innych krajach, np. w Niemczech.
Obecnie na platformie store.pwc.pl jest dostępnych 20 usług i produktów z różnych obszarów, takich jak: finanse i podatki, automatyzacja procesów, regulacje, zarządzanie ryzykiem, sprzedaż i marketing czy szkolenia. To sprawdzone produkty, aplikacje i innowacyjne narzędzia z sukcesem wdrażane wcześniej u klientów PwC.
Zakończyliśmy właśnie pierwszy etap wdrażania platformy, ale cały czas pracujemy nad jej rozwojem. Analizując potrzeby klientów będziemy dodawać kolejne produkty oraz funkcjonalności samej platformy. Do maksimum planujemy także uprościć ścieżkę zakupu - chcemy, by docelowo w naszym sklepie pojawiła się możliwość sfinalizowania całego procesu, wraz z płatnościami i fakturowaniem.