28/04/23
W najnowszej, XXII edycji Rankingu audytorów przygotowanym przez “Rzeczpospolitą” i “Gazetę Giełdy i Inwestorów Parkiet”, PwC Polska zajęło najwyższe miejsce na podium spośród wszystkich zgłoszonych firm audytorskich. Dodatkowo PwC Polska ponownie znalazło się też na pierwszym miejscu rankingu w zestawieniu audytorów obsługujących spółki giełdowe oraz wyróżnienie specjalne za najlepszy sposób prowadzenia działań rekrutacyjnych i dotyczących employer brandingu.
“Od lat w PwC Polska naszym celem jest audyt przyszłości, inwestycja w nowe technologie, szukanie i rozwój talentów. Dzięki temu nie tylko jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wyzwania rynku i dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, ale także budujemy długoterminową wartość i rozwijamy markę naszej firmy. Nie byłoby to oczywiście możliwe bez wszystkich pracowników działu Assurance, tym bardziej, że to ich praca i wysiłek powodują, że PwC wygrywa w tak prestiżowych rankingach”
Dział Assurance PwC Polska tworzy ponad 900 specjalistów i ekspertów z zespołów m.in. Real Estate & Construction; Energy, Industrial & Manufacturing; Automotive, Logistics, Recycling, Pharma; Retail, Consumer, Food, Solenis; TMT (Technology, Media, Telecommunication) i Financial Services.
W tym roku redakcja Rzeczpospolitej przyznała także wyróżnienia specjalne. Zostaliśmy uhonorowani nagrodą dotyczącą działań związanych z rekrutacją i wzmocnieniem naszego brandu oraz pozycji profesji audytorskiej, zwłaszcza wśród studentów i absolwentów.
„W kategorii rekrutacja wyróżnienie przypadło PwC. Na uwagę zasługuje m.in. cykl podcastów “Wybieram audyt w PwC”, dzięki którym można poznać szczegóły pracy w zespole audytu. W PwC działa też program Influencer reprezentujący firmę w środowisku studenckim oraz łączący świat biznesu ze światem nauki” podała w uzasadnieniu do nagrody redakcja “Rzeczpospolitej”.
W ubiegłym roku powstało 11 odcinków podcastu “Wybieram Audyt w PwC”, w ramach którego pracownicy dzielili się swoimi historiami, początkami pracy w audycie, doświadczeniami i spostrzeżeniami. Każda rozmowa dotyczy innego tematu - mówiliśmy o początkach pracy w audycie, korzyściach, zadaniach audytora, roli managera czy kompetencjach. W ten sposób pokazujemy zespół audytu jako wartościowe miejsce do rozwoju osobistego. Powstała też seria #PeopleStoryPwC, czyli zapis rozmów o decyzjach, które wpływały na życie zawodowe audytorów pracujących w PwC - za nami już trzeci sezon.
Rokrocznie w ramach naszych działań employer brandowych bierzemy udział w 17 konferencjach, które współorganizujemy, ponad 50 warsztatach dedykowanych dla społeczności studenckiej a 60 razy PwC Polska występowało na wydarzeniach z tytułem Partnera. W programie Influencer PwC zatrudniliśmy 22 influencerów ze środowisk studenckich oraz dwóch koordynatorów, którzy odpowiadają za współpracę z nimi. W ostatnim roku nadesłano 95 zgłoszeń do programu.