Sprzedaż kontra Marketing

Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym?

Pobierz fragment książki Grzegorza Urbana 'Marketing wielkich możliwości'. Dowiedz się jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym, jak radzić sobie z typowymi problemami wynikającymi z braku komunikacji między działami marketingu i sprzedaży oraz jakimi konkretnymi narzędziami poprawić działania obu działów.

66%

klientów negatywnie ocenia przedwczesne próby przedstawienia oferty

68%

odejść klientów spowodowanych jest brakiem zainteresowania i dostosowania oferty przez dostawcę

10%

więcej przychodów w ciągu 6 miesięcy osiągnęły firmy, które wdrożyły lead nurturing

W jaki sposób dotrzeć do klientów naprawdę zainteresowanych naszym produktem lub usługą? Jak efektywnie wykorzystać potok danych o klientach, który zalewa nas ze wszystkich stron? W jaki sposób zmierzyć, ile pieniędzy wydanych na działania marketingowe przynosi zysk?

Odpowiedzi na te oraz na wiele innych pytań można znaleźć w książce: „Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym” autorstwa Grzegorza Urbana, wicedyrektora PwC.

Jest to praktyczny przewodnik po narzędziach i procesach nowoczesnego marketingu, które mogą stworzyć ważny element przewagi konkurencyjnej dla firm oraz pomogą w ukierunkowaniu działów marketingu na generowanie przychodów.

"Działy, które dotychczas pracowały oddzielnie i niezależnie, muszą w świetle zmieniających się zachowań zakupowych po stronie klientów, zacząć dzielić się odpowiedzialnością za poszczególne etapy procesu ich pozyskania. Proces ten nie jest łatwy, ale w perspektywie czasu przynosi widoczne efekty w postaci poprawy jakości leadów i ich konwersji, a w konsekwencji wyników biznesowych firmy. Za pełną analityką zaś i wyliczeniami ROI, które są niezbędne w stworzeniu porozumienia pomiędzy stronami, stoi technologia i automatyzacja procesów."

Grzegorz Urban, Dyrektor, Ekspert PwC

Globalne trendy związane z zachowaniem konsumentów stanowią od kilku lat wyzwania dla klasycznego marketingu. Obszary te to m.in. lawinowy przyrost danych, spadek lojalności wobec marki oraz globalny outsourcing

W ciągu ostatnich lat nastąpiła zasadnicza zmiana zachowań klientów. Nabywcy mając nieograniczony dostęp do wiedzy sami szukają i znajdują informacje o produktach. Starają się także samodzielnie dokonać wyboru rozwiązania, zanim skontaktują się z handlowcem. Klienci zaczęli wywierać dużą presję na cenę, co wpływa na obniżenie rentowności sprzedaży.

"Sprzedaż kontra Marketing"

Pobierz darmowy fragment publikacji

ukryj ►

Aby otrzymać publikację uprzejmie prosimy o podanie poniższych danych:

Adres email *

Imię *

Nazwisko *

Organizacja *

Stanowisko *

Województwo *

Telefon

Pola oznaczone * są obowiązkowe


Wyrażam zgodę na udostępnianie i przetwarzanie moich danych osobowych podanych powyżej przez podmioty z sieci PwC [lista spółek] z siedzibą w Warszawie przy Al. Armii Ludowej 14 w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez podmioty z sieci PwC oraz realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością

Tak, wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez podmioty z sieci PwC wskazane powyżej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 204, ze zm.)

Informujemy, że odbiorcami wskazanych danych osobowych mogą być podmioty z sieci PwC z obszaru CEE, mające siedzibę w krajach, które dają gwarancję ochrony danych osobowych na swoim terytorium przynajmniej takie, jak obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Poprzez podmioty CEE PwC rozumie się spółki z Europy Środkowo-Wschodniej, stowarzyszone w ramach sieci PwC.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres privacypl@pl.pwc.com>
Dalej ►


Subskrypcja treści PwC - wybierz interesujące Cię obszary:

Zacznaczenie pól nie jest obowiązkowe

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowościach PwC w następujących kategoriach:

Chcę otrzymywać następujące biuletyny:

Chcę otrzymywać powiadomienia o najnowszych publikacjach z następujących branż:

◄ powrót

Skontaktuj się z nami

Grzegorz Urban
Starszy Menedżer
Tel.: +48 519 507 386
Email

Szymon Chodkowski
Director, Digital Practice
Tel.: +48 572 729 519
Email

Obserwuj nas