{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Świat czerwony to znakomity inkubator innowacji. Nowe produkty i modele biznesowe pojawiają się z prędkością światła, zbyt szybko, by organy regulacyjne zaczęły je kontrolować. Technologia pozawala na łączenie podobnie myślących ludzi ponad granicami państw. Środowisko biznesowe nieprzerwanie wdraża innowacje, promując personalizację i stale poszukując nowych sposobów zaspokajania potrzeb swoich klientów.
W świecie, w którym powszechny jest dostęp do rozwiązań cyfrowych, duże przedsiębiorstwa są eliminowane przez małe, dynamiczne spółki. W obawie przed konkurencją większe firmy decydują się na podziały, aby w ten sposób tworzyć własne, wewnętrzne rynki, oraz przebić się przez tradycyjny hierarchiczny system i skłonić pracowników do większej innowacyjności.
Wysoko cenione są wszelkie idee i umiejętności, które najlepiej wpisują się w potrzeby firm i oczekiwania konsumentów. Jednak prowadzenie działalności w słabo regulowanym środowisku wiąże się ze sporym ryzykiem. Fenomenalny pomysł na biznes szybko może się okazać przepustką na salę sądową.