Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2022-2026


Pięcioletnia prognoza wydatków konsumentów i reklamodawców w 14 segmentach rynkowych w Polsce i na świecie

W 2022 r. polski rynek rozrywki i mediów będzie wart ponad 12 mld USD, co plasuje nasz kraj w pozycji lidera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jeżeli chodzi o wartość przychodów z tego sektora. W latach 2022-2026 średnioroczne tempo wzrostu przychodów z rynku rozrywki i mediów w Polsce będzie wyższe od tego na świecie i wyniesie 4,4%, podczas gdy globalnie sektor rok do roku będzie wzrastał o 3,9%.

Co czeka branżę rozrywki i mediów w najbliższych pięciu latach?

Sektor rozrywki i mediów to jeden z najciekawszych i najszybciej zmieniających się segmentów światowej gospodarki. Ostatnie kilka lat pokazało, że branża rozrywki i mediów musi być bardzo elastyczna,
i szybko dostosowywać się do zmian rynkowych i nieprzewidzianych wydarzeń na świecie. 

Kolejna 23. edycja corocznego raportu Global Entertainment & Media Outlook zawiera dogłębne spojrzenie na to, jak będzie rozwijać się polski rynek rozrywki i mediów w ciągu najbliższych pięciu lat. Raport pokazuje jak branża poradziła sobie ze zmianami na rynku oraz czy jest w stanie sprostać nowej rzeczywistości, którą cechuje zmienność i niepewność. Zrozumienie, gdzie konsumenci i reklamodawcy wydają swoje pieniądze w branży rozrywkowej i medialnej, może pomóc w podjęciu wielu ważnych decyzji biznesowych.

Zapoznaj się z wynikami raportu, aby odkryć kluczowe dane, najnowsze trendy oraz perspektywy rozwoju rynku rozrywki i mediów w Polsce, które pomogą Ci w kształtowaniu strategii na przyszłość.

Przeczytaj raport

Branża rozrywki i mediów w Polsce

Branża rozrywki i mediów w Polsce rośnie szybciej niż na świecie. W 2022 roku suma przychodów w branży przekroczy wartość 12 mld dolarów,
jej średnia roczna stopu wzrostu przychodów będzie wynosić 4,4%
(2022-2026 CAGR), a przychody w 2026 roku osiągnie wartość 14,6 mld dolarów. 

Główne segmenty, które przynoszą największe przychody to dostęp do internetu, reklama internetowa oraz telewizja i wideo.

Skontaktuj się z nami

Marcin  Sidelnik

Marcin Sidelnik

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 961

Paweł Wesołowski

Paweł Wesołowski

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 22 746 4247

Małgorzata Górna

Małgorzata Górna

Partnerka, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 246

Obserwuj nas