Nasi prawnicy mają wieloletnie doświadczenie w doradztwie w zakresie prawa pracy na rzecz klientów korporacyjnych.
Wzrasta znaczenie kwestii prawno-pracowniczych w działalności biznesowej - a my pomagamy przeprowadzić związane z nimi procesy i zmiany.
Oferujemy wsparcie w zakresie trybu i zasad przeprowadzania zmian struktury zatrudnienia - określamy obowiązki pracodawcy związane z wdrożeniem nowej struktury zatrudnienia, jej potencjalne koszty i odpowiedzialność pracodawcy.
Pomagamy w koordynacji procesu przejścia zakładu pracy oraz w przeprowadzeniu zwolnień grupowych
Nadrzędnym celem pracodawcy w zakresie relacji z pracownikami powinno być unikanie konfliktów. Realizacji tego celu służyła będzie dobrze zorganizowana struktura zatrudnienia.
PwC wspiera swoich klientów w opracowywaniu dokumentacji prawno-pracowniczej oraz bierze udział w negocjacjach wewnątrzzakładowych aktów prawa pracy.
Rośnie znaczenie organizacji związkowych oraz reprezentantów pracowników – PwC pomaga układać prawne relacje z tymi podmiotami.
Pomagamy w negocjacjach z reprezentantami pracowników oraz w konsultacjach z takimi podmiotami.