Podstawy Kanban

“Postęp nie jest możliwy, jeśli jesteśmy zadowoleni z obecnej sytuacji”
Taichi Ohno

Dla kogo stworzyliśmy to szkolenie?

  • chcących usprawnić pracę w projekcie i zespole
  • potrzebujących szybciej reagować na zmiany
  • pragnących zwiększyć transparentność i ograniczyć wielozadaniowość w zespole

Czego się dowiecie i nauczycie?

  • Wartości Agile
    Tradycyjne metody zarządzania, typy projektów, Manifest AGILE
  • Dlaczego KANBAN?
    Początki KANBAN, Lean Management, Reguły i Pryncypia
  • Modele zmiany
    Model Virginia Satir, Kaizen/Kaikaku/Kakushin
  • Podstawy Lean Management
    Mapowanie strumienia wartości, Eliminacja strat, Ciągłe doskonalenie
  • KANBAN w praktyce
    Organizacja pracy, Tworzenie procesu, Wizualizacja na tablicy, Ustalanie pracy w toku, Wprowadzanie usprawnień, Kanbanowe spotkania
  • Narzędzia KANBAN
    Wizualizacja pracy, Ograniczenia bieżącej pracy, Systemy: Pull i Push, Slack time/Czas na ulepszanie, Pomiar efektywności (Lead time)
  • KANBAN w skali mikro i makro
    Osobisty KANBAN, KANBAN w organizacji
  • Wdrożenie KANBAN w organizacji
    Co i jak wdrożyć w organizacji, Plan pracy

Co uzyskacie?

  • Podejście maksymalizujące wartość produktów oraz usług świadczonych klientom
  • Zwiększona zdolność adaptacji do zmiany oraz kultura ciągłego doskonalenia
  • Znaczne ograniczenie marnotrawstwa
  • Narzędzia do przejrzystej wizualizacji pracy

Skontaktuj się z nami

Maciej Przybyłowski

Maciej Przybyłowski

Partner, Consulting, PwC Polska

Tel.: +48 519 504 284

Marysia Lachowicz

Marysia Lachowicz

Director, Consulting, PwC Polska

Tel.: +48 519 506 816

Obserwuj nas