Ustawa ma wejść w życie z dniem 1 października 2021 r. Korzystanie z systemu w początkowej fazie ma być dobrowolne. Począwszy od 2023 r., może stać się obowiązkowe.
Wdrożenie e-Faktur będzie mieć wpływ na zarządzanie procesem fakturowania oraz przetwarzania danych w przedsiębiorstwach. Stosowanie e-Faktur przyniesie korzyści poprzez na przykład uproszczenie sposobu dostarczania dokumentu do klienta lub rozwiązanie problemu duplikatu faktury. Pojawią się również nowe możliwości automatyzacji obiegu dokumentów.
Doświadczenia PwC z wdrożeń z innych krajów europejskich (w języku angielskim)
Założenia do projektu zmian w ustawie o VAT w zakresie E-faktur
Platformę KSeF i budowę struktury E-faktur
Wyzwania związane z wdrożeniem nowych regulacji
Udział w webinarium jest bezpłatny.
PwC zastrzega sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zgłoszenia, szczególnie w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną.
Andrea Werner Beilin
Starszy menedżer, Zespół podatków pośrednich, PwC Włochy
Magdalena Brzuszczyńska,
Menedżerka, Zespół rozwiązań w zakresie technologii podatkowych, PwC Polska
Wojciech Gede
Starszy menedżer, Zespół podatków pośrednich, PwC Polska
Anna Bakera
Menedżerka, Zespół rozwiązań w zakresie technologii podatkowych, PwC Polska