E-faktura i Krajowy System e-Faktur (KSeF) | kompleksowe wsparcie dla firm
Jak możemy pomóc?
Webinarium
09.03.2023 r. | godz. 10:00
Wydarzenie online
Od 2024 roku każda jednostka samorządu terytorialnego (JST), bez względu na jej wielkość, będzie zobligowana do wystawiania i odbierania faktur za pośrednictwem KSeF. Obecnie mamy do czynienia z dynamicznie zmieniającym się projektem przepisów dotyczących KSeF. Mimo braku ostatecznej wersji przepisów, wiadome jest, że będą one miały znaczący wpływ na funkcjonowanie samorządów.
Podczas spotkania wyjaśnimy czym jest oraz na czym polegać będzie KSeF, omówimy z Państwem najważniejsze zmiany, które KSeF wprowadzi w funkcjonowaniu JST, wskażemy jak najefektywniej przygotować się do nowej rzeczywistości oraz odpowiemy na najczęściej pojawiające się pytania, które nurtują samorządy w zakresie KSeF.
Spotkanie dedykowane jest dla osób, które chcą się zaznajomić ze specyfiką KSeF jak i dla osób chcących tę wiedzę usystematyzować oraz uzupełnić.
Wprowadzenie do KSeF:
cel zmian
założenia systemu
Otoczenie regulacyjne KSeF - najnowsze zmiany w projekcie ustawy opublikowane przez Ministerstwo Finansów
Proces fakturowania od strony sprzedażowej, oraz zakupowej
Korzyści wynikające z korzystania z faktur ustrukturyzowanych
KSeF w samorządach: co się zmieni, wyzwania związane z wdrożeniem e-faktur
Najczęściej zadawane pytania dot. KSeF - studium przypadków
Wojciech Gede
Dyrektor PwC Polska
Ewa Koper
Menedżer, PwC Polska
Katarzyna Dobosz
Menedżer, PwC Polska
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Wydarzenie odbędzie się w formule online i zostanie przeprowadzone w języku polskim.
Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować.
PwC zastrzega sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zgłoszenia, szczególnie w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną.
Starszy Specjalista ds. Marketingu, Komunikacji i Rozwoju Biznesu, PwC Polska
Tel.: +48 519 506 904