28/09/18
W związku z tym, śledzenie trendów w tej branży wymaga uważności. Należy odróżnić chwilowe zjawiska, które pojawiają się i znikają bez śladu, od tych kształtujących rynek kosmetyków. Poniżej prezentujemy pięć kluczowych zmian kulturowych, odgrywających w branży kosmetycznej coraz większą rolę.
Raport opisujący zachowania polskich konsumentów i wskazujący kierunki, w jakich powinien rozwijać się handel, by sprostał najnowszym wyzwaniom rynkowym.
Wspieramy we wdrażaniu ☛ Customer Experience za pomocą nowoczesnych technologii 👍 Dowiedz się więcej
Firmy z sektora handlu są zróżnicowane, ale ich działalność kształtują uniwersalne trendy. Posłuchaj, co jest szczególnie ważne we współczesnym handlu.
© 2015 - 2025 PwC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Nazwa PwC odnosi się do firm wchodzących w skład sieci PwC, z których każda stanowi odrębny podmiot prawny. Więcej informacji na stronie www.pwc.com/structure.