{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Customer Experience (CX) dotyczy doświadczeń konsumenta we wszystkich kanałach sprzedaży, w całym okresie trwania relacji z bankiem. To właśnie satysfakcja klientów pozytywnie wpływa na ich skłonność do korzystania z większej gamy produktów i usług. Z kolei brak dbałości o pozytywne doświadczenia może przyczynić się nawet do zmiany dostawcy usług finansowych.
Liderzy już wiedzą, że dobry produkt to za mało. Konkurencja o uwagę klienta będzie się zaostrzać, dlatego umiejętne zarządzanie ich doświadczeniami i strategiczne podejście do tego zagadnienia będzie decydowało o przewadze konkurencyjnej instytucji finansowych.
klientów uważa swój bank główny za zaufanego partnera finansowego
klientów jest zadowolonych ze swojej relacji z bankiem głównym*
klientów rozważa zmianę banku głównego na inny
*bank główny to bank, na którego konto wpływa wynagrodzenie i przeprowadzana jest większość transakcji klienta
Na przełomie lutego i maja 2021 przeprowadziliśmy badanie “Indeks Relacji z Klientem 2021” na próbie 12.000+ klientów polskich banków. Badanie polegało na zadawaniu pytań za pomocą ankiety internetowej metoda CAWI (Computer Assisted Web Interview).
Pomagamy bankom tworzyć doskonałe doświadczenia dla ich klientów na bazie sprawdzonych metodyk oraz danych z regularnych badań rynkowych. Doświadczenia doceniane przez klientów mogą zostać stworzone w przypadku skutecznego zastosowania poniższych narzędzi i zaadresowania trendów.
Opracowaliśmy metodykę oraz zestaw narzędzi do diagnozy, oceny i identyfikacji usprawnień w zakresie budowania Customer Journey a także do jego implementacji.
Nasze rozwiązanie pozwala na wyznaczenie istniejącej ścieżki klienta oraz przygotowanie raportu diagnostycznego jak również zaprojektowanie nowej ścieżki oraz planu działań w celu jej realnej budowy.
Projekty UX/UI to efektywne uzupełnienie prototypów wypracowanych podczas projektów Customer Journey.
W ramach tych inicjatyw na początku realizujemy szczegółowy audyt istniejących rozwiązań, następnie wspieramy przy tworzeniu wielu projektów graficznych oraz makiet, a na koniec wspólnie z klientem budujemy gotowe rozwiązania i je implementujemy.
Sprawdzamy zaprojektowane rozwiązania technologiczne, procesowe i analityczne pod względem regulacji (m.in. RODO).
Realizujemy na bieżąco audyt rozwiązań pod kątem ich wykonalności w obecnym środowisku prawnym oraz wskazujemy związane z tym wyzwania.
Stworzyliśmy wskaźnik Customer Relationship Score, który pomaga lepiej zrozumieć i zmierzyć oczekiwania klientów wobec ich doświadczeń w bankach. W 2018 r. powołaliśmy grupę roboczą z udziałem przedstawicieli największych banków w Polsce i wspólnie pracujemy nad poprawą satysfakcji klientów w sektorze.
Wskaźnik służy też do wyróżnienia banków w ramach konkursu „Gwiazdy Bankowości”, który organizujemy wspólnie z Dziennikiem Gazetą Prawną od 2015 r.
Top-5 Bank w Polsce
wzrostu sprzedaży produktów inwestycyjnych poprzez nowy kanał cyfrowy oparty o projekty ścieżek klienta.
Nowy, cyfrowy model sprzedaży produktów inwestycyjnych
Top-5 Bank w Polsce
szybsze realizowanie procesu zakupu produktu inwestycyjnego w ramach MiFID II dzięki wykorzystaniu nowej ścieżki klienta
Budowa nowej ścieżki klienta w cyfrowym kanale sprzedaży
Top-10 Bank w Polsce
potencjał wzrostu sprzedaży kredytu samochodowego poprzez nową aplikację mobilną oraz model sprzedaży
Nowy, mobilny kanał sprzedaży kredytów samochodowych