Przygotowanie oferty oraz obsługa klientów należących do segmentu klientów biznesowych (mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw) wiąże się z wieloma wyzwaniami. Wynikają one w głównej mierze, z potrzeby zaadresowania niestandardowych potrzeb klienta przy jednoczesnej konieczności utrzymania efektywnych procesów i odpowiedniego wsparcia narzędziowego ze strony banku.
Wspólnie stworzymy rozwiązania, które usprawnią działanie Twojego banku.
Efektywne targetowanie klientów | Projektowanie i optymalizacja procesu sprzedaży | Polityki i algorytmy cenowe | Systemy CRM | Proces kredytowy | Przeciwdziałanie praniu pieniędzy (AML) |
Analiza portfela (wallet sizing) | Kanały obsługi | Optymalizacja polityki cenowej | Wprowadzenie Design Thinking i Agile | Optymalizacja ścieżek procesowania | Poprawa jakości informacji o klientach (KYC) |
Segmentacja behawioralna | Prowadzenie spotkań | Budowanie cen w oparciu o ryzyko kredytowe | Integracja z istniejącą infrastrukturą | Small Lending Ticket | Modelowanie procesów wewnętrznych |
Prezentacja oferty | Zarządzanie cenami na grupach klientów | Implementacja globalnych rozwiązań lub przygotowanie aplikacji custom | Elektroniczny proces kredytowy end-to-end | Wdrożenie nowych polityk | |
Automatyzacja czynności sprzedażowych | Implementacja rozwiązań technologicznych | ||||
Narzędzia wzbogacające i usprawniające sprzedaż | Optymalizacja docelowych modeli operacyjnych |
Efektywne targetowanie klientów | Projektowanie i optymalizacja procesu sprzedaży | Polityki i algorytmy cenowe | Systemy CRM | Proces kredytowy | Przeciwdziałanie praniu pieniędzy (AML) |
Geolokalizacja | Kanały obsługi | Optymalizacja polityki cenowej | Wprowadzenie Design Thinking i Agile | Optymalizacja ścieżek procesowania | Poprawa jakości informacji o klientach (KYC) |
Analiza portfela (wallet sizing) | Prowadzenie spotkań | Budowanie cen w oparciu o ryzyko kredytowe | Integracja z istniejącą infrastrukturą | Small Lending Ticket | Modelowanie procesów wewnętrznych |
Segmentacja behawioralna | Prezentacja oferty | Zarządzanie cenami na grupach klientów | Implementacja globalnych rozwiązań lub przygotowanie aplikacji custom | Elektroniczny proces kredytowy end-to-end | Wdrożenie nowych polityk |
Automatyzacja czynności sprzedażowych | Pakiety produktowe | Implementacja rozwiązań technologicznych | |||
Narzędzia wzbogacające i usprawniające sprzedaż | Optymalizacja docelowych modeli operacyjnych |
Efektywne targetowanie klientów | Projektowanie i optymalizacja procesu sprzedaży | Polityki i algorytmy cenowe | Systemy CRM | Proces kredytowy | Przeciwdziałanie praniu pieniędzy (AML) |
Geolokalizacja | Kanały obsługi | Optymalizacja polityki cenowej | Wprowadzenie Design Thinking i Agile | Optymalizacja ścieżek procesowania | Poprawa jakości informacji o klientach (KYC) |
Analiza portfela (wallet sizing) | Prowadzenie spotkań | Budowanie cen w oparciu o ryzyko kredytowe | Integracja z istniejącą infrastrukturą | Small Lending Ticket | Modelowanie procesów wewnętrznych |
Segmentacja behawioralna | Prezentacja oferty | Pakiety produktowe | Implementacja globalnych rozwiązań lub przygotowanie aplikacji custom | Elektroniczny proces kredytowy end-to-end | Wdrożenie nowych polityk |
Kampanie sprzedażowe | Automatyzacja czynności sprzedażowych | Implementacja rozwiązań technologicznych | |||
Narzędzia wzbogacające i usprawniające sprzedaż | Optymalizacja docelowych modeli operacyjnych |
Optymalizacja procesu kredytowego dla finansowania projektów inwestycyjnych. Dzięki standaryzacji zasad procesowania aplikacji, uzgodnień z klientami, a także odnosząc się do praktyk rynkowych jesteśmy w stanie istotnie skrócić czas potrzebny na przygotowanie aplikacji kredytowej, przy jednoczesnym podniesieniu jakości tych aplikacji. Efektem takiego podejścia jest również szybsza weryfikacja możliwości realizacji transakcji tj. na etapie przed rozpoczęciem procesu kredytowego. Dzięki temu i klienci i doradcy poświęcają znacznie mniej czasu na transakcje o małej szansie akceptacji przez bank.
Standaryzacja spotkania sprzedażowego wraz z podwyższeniem wskaźnika konwersji pomiędzy spotkaniem, a sprzedanym produktem oraz podwyższeniem poziomu cross-sell’u. Dzięki naszemu autorskiemu narzędziu do prowadzenia spotkań z klientem biznesowym jesteśmy w stanie podpowiedzieć doradcy jak prowadzić profesjonalne spotkanie zgodnie ze standardem banku, dać argumenty do negocjacji z klientem i zautomatyzować czynności od raportowania do wysłania oferty.
Uruchomienie usystematyzowanego procesu akwizycji klientów mikro z uwzględnieniem ich parametrów takich jak lokalizacja geograficzna, branża, dane jakościowe dot. prowadzonego biznesu, kondycja finansowa. Efektem takiego podejścia jest mniejsza ilość czasu poświęcona na kontakty z klientami o niskim prawdopodobieństwie akwizycji. Dodatkowo praca call-center i doradców charakteryzuje się wyższą konwersją pomiędzy inicjacją kontaktu o finalizacją transakcji.
Dodatkowo
• Doradztwo w zakresie regulacji środowiskowych i trendów legislacyjnych.
• Badania rynkowe (konkurencji i odbiorców).
• Wsparcie w zmianach polityki cenowej.
• Badanie dostawców.
• Projektowanie oraz modyfikacje procesów
• optymalizacje kosztowe
Dodatkowo
• Doradztwo w zakresie regulacji środowiskowych i trendów legislacyjnych.
• Badania rynkowe (konkurencji i odbiorców).
• Wsparcie w zmianach polityki cenowej.
• Badanie dostawców.
• Projektowanie oraz modyfikacje procesów
• optymalizacje kosztowe
Dodatkowo
• Doradztwo w zakresie regulacji środowiskowych i trendów legislacyjnych.
• Badania rynkowe (konkurencji i odbiorców).
• Wsparcie w zmianach polityki cenowej.
• Badanie dostawców.
• Projektowanie oraz modyfikacje procesów
• optymalizacje kosztowe
5 podstawowych założeń dyrektywy plastikowej
5 podstawowych założeń dyrektywy plastikowej
Podpowiemy, z którymi rozwiązaniami z naszych doświadczeń banki mają najwięcej wyzwań, na które najlepiej reagują klienci, a które najszybciej i najłatwiej będziesz mógł wdrożyć. Jesteśmy w stanie to zrobić w oparciu o doświadczenie z różnych rynków, na różnym etapie rozwoju i kontaktów z wieloma instytucjami na świecie.
Dodatkowo
• Doradztwo w zakresie regulacji środowiskowych i trendów legislacyjnych.
• Badania rynkowe (konkurencji i odbiorców).
• Wsparcie w zmianach polityki cenowej.
• Badanie dostawców.
• Projektowanie oraz modyfikacje procesów
• optymalizacje kosztowe
Dodatkowo
• Doradztwo w zakresie regulacji środowiskowych i trendów legislacyjnych.
• Badania rynkowe (konkurencji i odbiorców).
• Wsparcie w zmianach polityki cenowej.
• Badanie dostawców.
• Projektowanie oraz modyfikacje procesów
• optymalizacje kosztowe
Dodatkowo
• Doradztwo w zakresie regulacji środowiskowych i trendów legislacyjnych.
• Badania rynkowe (konkurencji i odbiorców).
• Wsparcie w zmianach polityki cenowej.
• Badanie dostawców.
• Projektowanie oraz modyfikacje procesów
• optymalizacje kosztowe
5 podstawowych założeń dyrektywy plastikowej
5 podstawowych założeń dyrektywy plastikowej
Jesteśmy w stanie wdrożyć rozwiązania firm takich jak Microsoft, Salesforce, SAP czy Oracle. Mamy dodatkowo do dyspozycji innowacyjne, przygotowane przez nas, narzędzia do wzbogacania sprzedaży np. w postaci podpowiedzi i automatyzacji w zakresie konstrukcji oferty dla klienta i usprawnienia zarządzania np. zarządzanie relacją z klientem w rozproszonej macierzowej strukturze organizacyjnej. Pracuje z nami nad tym 1000 deweloperów.
Dodatkowo
• Doradztwo w zakresie regulacji środowiskowych i trendów legislacyjnych.
• Badania rynkowe (konkurencji i odbiorców).
• Wsparcie w zmianach polityki cenowej.
• Badanie dostawców.
• Projektowanie oraz modyfikacje procesów
• optymalizacje kosztowe
Dodatkowo
• Doradztwo w zakresie regulacji środowiskowych i trendów legislacyjnych.
• Badania rynkowe (konkurencji i odbiorców).
• Wsparcie w zmianach polityki cenowej.
• Badanie dostawców.
• Projektowanie oraz modyfikacje procesów
• optymalizacje kosztowe
5 podstawowych założeń dyrektywy plastikowej
5 podstawowych założeń dyrektywy plastikowej
Z niezliczonej ilośc danych, które posiadasz jesteśmy w stanie wyszukać te najistotniejsze i zaprezentować Ci w szybki i przystępny sposób np. w postaci rozwiązania do geolokalizacji klientów biznesowych. W wytworzeniu najlepszego dla Ciebie rozwiązania.