{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Wsparcie przedsiębiorców przy wychodzeniu na rynki zagraniczne i poszukiwaniu nowych odbiorców ich produktów napędza wzrost gospodarczy, bardzo istotny z perspektywy poprawy życia mieszkańców. Zaplanowana promocja pomaga zwiększyć zainteresowanie inwestorów i rozpoznawalność określonego terytorium jako marki.
Kluczową rolę w tych działaniach odgrywa administracja publiczna. Wspierając je przyczynia się do rozwoju eksportu towarów, wzrostu zatrudnienia i produktu krajowego brutto.
Budowanie świadomości i kreowanie marki mają ogromne znaczenie. Aby jednak takie działania przyniosły pożądany skutek, warto podejść do nich kompleksowo.
Z jednej strony proponujemy wachlarz tradycyjnych działań związanych z określonym terytorium (m.in. strategie rozwoju branż, identyfikację perspektywicznych rynków zagranicznych), z drugiej działania w przestrzeni cyfrowej (realizację działań na rzecz rozwoju cyfrowego eksportu). Umożliwiają one budowanie świadomości wśród odbiorców na całym świecie i szerokie dotarcie z przekazem przez kanały elektroniczne.
Narzędzia, które stosujemy w ramach marketingu gospodarczego: