
Wdrożenie opartego na chmurze systemu CRM
Grupa Purmo wdrożyła chmurowy system CRM, aby przekształcić procesy biznesowe i wspierać rozwój oraz innowacyjność firmy.
„Na początku wydawało mi się, że automatyzacja procesów biznesowych przy użyciu narzędzi Robotics Process Automation (RPA) jest kolejnym wydumanym słowem, które zniknie z rynku tak szybko, jak się na nim pojawiło. Pilotażowa implementacja RPA w mojej firmie pokazała, że się myliłem. Jest to rozwiązanie, które codziennie wspiera moich pracowników.”
Klient, bank o globalnym zasięgu, planował zmniejszyć liczbę powtarzalnych i czasochłonnych zadań, które do tej pory były wykonywane przez pracowników. Oczekiwanym rezultatem projektu było uwolnienie zasobów ludzkich, tak żeby pracownicy mogli skupić się na innych, bardziej analitycznych i bardziej ambitnych zadaniach.
Ponad 70%
Dokonaliśmy przeglądu procesów u klienta i wybraliśmy te, w przypadku których wdrożenie robotyzacji było najbardziej zasadne. Zaproponowaliśmy rozwiązanie, które obejmowało definicję procesu, zaprojektowanie odpowiednich narzędzi, ich rozwój, testowanie i finalne wdrożenie.
Przeprowadziliśmy ocenę bieżących i selekcję kolejnych procesów do dalszej automatyzacji. Następnym krokiem było stworzenie dokumentacji projektowej (dokumentów dotyczących definicji procesu i projektu rozwiązania). Zaprojektowaliśmy kompleksowego robota, który był rozwijany i testowany pod kątem potrzeb firmy. Kolejnym etapem były testy akceptacyjne oraz prezentacja efektów pracy nad wdrożeniem, a na samym końcu cały proces został umocowany w środowisku produkcyjnym klienta.
3000 godzin/miesiąc
Wdrożenie z sukcesem zaproponowanego przez nas rozwiązania, pozwoliło zautomatyzować część większych procesów w firmie i przyniosło wymierne korzyści dla klienta i jego pracowników. Z perspektywy zarządzania zmianą w organizacji, początkowe wdrożenie było pierwszym, ale najważniejszym krokiem do realizacji większego projektu - automatyzacji procesów w firmie.
Wdrożenie RPA, pozwoliło uzyskać następujące korzyści:
Dodatkowo RPA pomogło w redukcji błędów procesowych, eliminując koszty naprawy. Przyczyniło się również do wzrostu satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy poprzez ograniczenie powtarzalnych, nieprzynoszących wartości dodanej zadań.
„PwC po raz kolejny udowodniło, iż jest wartym zaufania doradcą, pomagając mi osiągnąć korzyści poprzez wykorzystanie swojej wiedzy i zrozumienia mojego biznesu; RPA jest rozwiązaniem IT, które ja, jako biznes, mogę nie tylko zrozumieć, ale również sam nim sterować, ponieważ po etapie wdrożenia, nie wymaga obecności profesjonalistów z branży robotyki”.
Grupa Purmo wdrożyła chmurowy system CRM, aby przekształcić procesy biznesowe i wspierać rozwój oraz innowacyjność firmy.
Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o kluczowych, choć często pomijanych, aspektach bezpieczeństwa związanych z wykorzystaniem Gen AI w biznesie.
Przeczytaj artykuł i sprawdź w jaki sposób wykorzystać architekturę rozproszoną zarówno po stronie backendu (mikroserwisy) jak i frontendu (mikrofrontendy), aby przyspieszyć development aplikacji.
Dowiedz się, jak wygląda miejsce pracy przyszłości oraz jak usprawnić pracę w firmie na co dzień.
Dowiedz się, jak wygląda miejsce pracy przyszłości oraz jak usprawnić pracę w firmie na co dzień.
Jakie obserwacje i wnioski dot. oczekiwań klientów podpowie AI podczas analizy tysięcy komentarzy z przeglądarki internetowej?
Sprawdź, dlaczego warto wykorzystać narzędzia oparte na mechanizmach ML i AI, by zapewnić pozytywne ROI.
Raportowanie zarządcze z wykorzystaniem Gen AI uwalnia czas i energię, który spędziliśmy na interpretację danych, na korzyść myślenia o strategii.