Nowe regulacje pracy zdalnej - ulga czy wyzwanie dla pracodawców?

Webinarium
9 lutego 2023 r. | g. 10:00-11:00

 

Nowe przepisy regulujące pracę zdalną zostały opublikowane w Dzienniku Ustaw 6 lutego 2023 r.. Pracodawcy mają tylko dwa miesiące na ich wdrożenie.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami z webinarium, podczas którego zaprezentowaliśmy spotkanie zespołu projektowego dostosowującego istniejące rozwiązania pracy zdalnej w organizacji do nowych przepisów.

 

Zapoznaj się z materiałami z wydarzenia:

Obejrzyj prezentację

Obejrzyj nagranie:

 

Podczas wydarzenia eksperci PwC poruszyli praktyczne kwestie obejmujące m.in.:

  • obszar prawny
  • obszar kadr i płac
  • obszar podatków i ubezpieczeń społecznych 
  • obszar analityki HR i zarządzania zmianą

Prowadzący

Michał Grzybowski
Partner, Lider zespołu People and Organisation, PwC Polska

 

Ilona Węglowska-Hajnus
Senior Manager w zespole Payroll, PwC Polska

Monika Janusz
Senior Ekspert w zespole People and Organisation, PwC Polska

Michał Balicki
Adwokat, Senior Manager w zespole People and Organisation, PwC Legal

Informacje dodatkowe

  • Udział w webinarium jest bezpłatny. 

  • Wydarzenie odbędzie się w formule online i zostanie przeprowadzone w języku polskim.

  • Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować. 

  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy potwierdzenia udziału, szczególnie w przypadku podmiotów o działalności konkurencyjnej. 

Skontaktuj się z nami

Michał Grzybowski

Partner, PwC Polska

+48 519 098 034

Email

Michał Balicki

Counsel, Adwokat, PwC Legal, Warszawa, PwC Polska

+48 519 505 705

Email

Monika Janusz

Starszy Ekspert w zespole People and Organisation, PwC Polska

+48 519 508 367

Email

Ilona Węgłowska-Hajnus

Starsza menedżerka, Warszawa, PwC Polska

+48 519 506 903

Email

Obserwuj nas