Strefa profesjonalisty

Tworzymy społeczność ekspertów, którzy z wszelkimi wyzwaniami mierzą się zespołowo. Jeśli nasze wartości są Ci bliskie i czujesz, że nadszedł czas na kolejny etap w Twojej karierze sprawdź, co możemy Ci zaoferować.

Dlaczego PwC Service Delivery Center to idealne miejsce dla profesjonalisty?

  • Umożliwiamy pracę w międzynarodowym środowisku, które pozwala szerzej spojrzeć na realizowane przez nas zagadnienia.
  • Oferujemy różnorodne możliwości rozwoju w kierunku liderskim lub eksperckim.
  • Każdego roku inwestujemy znaczne środki w rozwój umiejętności technicznych i liderskich naszych pracowników.
  • Przejmujemy nowe procesy i poszerzamy zakres realizowanych usług.
  • Umożliwiamy udział w podejmowaniu decyzji biznesowych i we wdrażaniu oraz rozwijaniu procesów.
  • Oferujemy bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.

Współpraca z ciekawymi ludźmi, szansa ciągłego rozwoju i doskonalenia kompetencji, kultura organizacyjna, która daje możliwość posiadania własnego zdania – to dla mnie główne atuty pracy w PwC Service Delivery Center.

– Marek | Process Team

Jako Relationship Manager mam ciągły kontakt z klientami, dzięki czemu rozwijam swoje zdolności komunikacyjne, negocjacyjne i mam okazję budować relacje – to dla mnie największe korzyści pracy w Centrum.

– Krzysztof | Assurance

Za każdym sukcesem stoi ciężka praca i ludzie – to oni są największą zaletą pracy w PwC Service Delivery Center. To ludzie w tej organizacji współdziałają, tworzą atmosferę i jednocześnie wykazują zrozumienie w dążeniu do "wspólnego" celu.

– Magdalena | Assurance

Benefity

Dla nowych pracowników

  • Pakiet wdrożeniowy – szkolenie wprowadzające dla nowych pracowników, kompleksowe szkolenia merytoryczne
  • Wsparcie opiekuna (Buddy Program)

Program BeWell@PwCSDC

  • Stałe aktywności wellbeingowe i cyklicznie organizowane eventy
  • Wellbeing Room w biurze
  • Platforma edukacyjna
  • Konsultacje specjalistyczne
  • Kluby sportowe
  • Świeże owoce w biurze

Dla rodziców i kobiet w ciąży

  • Dodatkowe punkty w ramach platformy kafeteryjnej z okazji narodzin dziecka i świąt okolicznościowych
  • Upominek z okazji narodzin dziecka – Paczka dla Malucha
  • Prezenty dla dzieci z okazji mikołajek
  • Pokoje rodzica w biurze
  • Zdrowe soki dla kobiet w ciąży

Nagrody i wyróżnienia pracowników

  • Nagroda jubileuszowa 5-10-15 uzależniona od stażu pracy
  • Płatny Program Rekomendacji Pracowników
  • Nagrody uznaniowe dla pracowników
  • Nagroda roczna uzależniona od wyników pracy

Wsparcie rozwoju i zmiany

  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe
  • Akademia językowa obejmująca intensywne kursy upskillingowe, indywidualne konwersacje oraz zniżki do szkół językowych
  • Biblioteka pracownicza – książki, czasopisma, ebooki, audiobooki
  • Portal do zgłaszania usprawnień

Środowisko pracy

  • Hybrydowy model pracy (praca minimum 1 dzień w tygodniu z biura)
  • Możliwość pracy na część etatu w określonych przypadkach
  • Spotkania integracyjne
  • Ergonomiczna i nowoczesna przestrzeń biurowa
  • Otwarta i transparentna komunikacja
  • Działania z zakresu CSR, możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy

Dodatkowe benefity

  • Kompleksowa opieka medyczna dla każdego pracownika i najbliższych członków rodziny (dedykowani opiekunowie, standardy dostępności, swoboda leczenia, opieka dentystyczna, ubezpieczenie w podróży)
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, obejmującego swoim zakresem zdrowie i życie pracownika oraz zgłoszonych członków jego rodziny
  • Możliwość skorzystania z pakietu opieki weterynaryjnej
  • Platforma kafeteryjna, w ramach której można korzystać z szerokiej oferty e-voucherów i karty MultiSport
  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów
  • Po spełnieniu określonych warunków możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (Urlop Sabbatical 4-3-2-1)
  • Możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dla pracowników PwC Service Delivery Center

Etapy rekrutacji

Kandydaci zazwyczaj uczestniczą w wywiadzie kompetencyjnym, w trakcie którego mogą spodziewać się pytań merytorycznych, krótkich business case'ów czy też pytań sytuacyjnych.

Typowy proces rekrutacji składa się z dwóch etapów:

  • telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem rekrutera,

  • spotkanie w formule online z udziałem menedżerów bądź przedstawicieli zespołu zarządzającego.

Aktualne oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy dla profesjonalistów.

Dowiedz się więcej

FAQ

Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania dotyczące PwC Service Delivery Center i procesu rekrutacji.

Dowiedz się więcej

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami!

Zespół Rekrutacji PwC Service Delivery Center, PwC Polska

+48 519 505 110
+48 519 505 340

pl_kariera.sdc@pwc.com

Skontaktuj się z nami

Zespół rekrutacji

Service Delivery Center, PwC Polska

Tel.: +48 22 746 5000

Obserwuj nas