Dlaczego „Ślad konkurencji”? - transkrypcja

Dlaczego „Ślad konkurencji”?

22% prezesów na świecie i 24% prezesów w Polsce, podjęło zobowiązania związane z neutralnością emisji CO2. Pokazuje to szansę na wyróżnienie się wobec konkurencji w tym zakresie i uzyskanie niezależności energetycznej. 

Dlatego też rozpoczynamy cykl “Ślad konkurencji”, w ramach którego opowiemy o najważniejszych kwestiach związanych z zieloną transformacją firm. Na jakie pytania odpowiemy w trakcie kampanii?

  • Dlaczego strategia Net Zero jest istotnym wyróżnikiem w biznesie i dlaczego warto znać i redukować emisje w całym łańcuchu dostaw?

  • Jak kupić zieloną energię, jednocześnie prowadząc do obniżki kosztów zakupu energii elektrycznej dla swojego biznesu? Odpowiedź wcale nie jest oczywista.

  • Czy wiesz, jak dużo będziesz musiał w przyszłości zapłacić, jeśli nie przeprowadzisz zmian w swoim modelu biznesowym już teraz?

Dlaczego ślad węglowy jest istotny w budowaniu przewagi konkurencyjnej?

Rosnące wymogi regulacyjne i wymagania rynków i inwestorów sprawiają, że zielona transformacja staje się jednym ze strategicznych kierunków działania, zarówno firm, jak i całych gospodarek.

Jeżeli chcecie poznać wskazówki naszych ekspertów w tym zakresie, to zapraszamy w najbliższych tygodniach do śledzenia naszych mediów społecznościowych. 

Zapraszamy również na oficjalną stronę kampanii: https://www.pwc.pl/slad-konkurencji


Why “Competitors’ footprint”?

22% of CEOs in the world and 24% of CEOs in Poland have made carbon neutrality commitments. It shows an opportunity to stand out from the competition in this area and achieve energy independence. 

This is why we’re launching the “Competitors’ footprint” series, where we will talk about the most important topics related to the green transformation in the business sector. What questions will be answered during the campaign?

  • Why is “Net Zero” an important distinguishing factor for businesses, and why should you be aware of and reduce emissions along the entire supply chain?

  • How can you buy green energy and reduce the cost of electricity for your business? The answer is not so obvious.

  • Do you know how much you will have to pay in the future if you don’t adjust your business model now?

Why is the carbon footprint important in building a competitive advantage?

Growing regulatory requirements and demands from markets and investors have turned the green transition into a strategic direction of measures taken by companies and entire economies.

If you want to get more tips from our experts, make sure you follow us on social media in the coming weeks. 

Visit the website of "Competitors' footprint" campaign: https://www.pwc.pl/slad-konkurencji