Rozwiązania wsparte sprawdzoną technologią
Nowa rzeczywistość biznesowa i powszechna praca zdalna spowodowały, że wiele firm zreorganizowało zasady funkcjonowania,
dostosowując swoje rozwiązania do potrzeb pracowników oraz klientów.
Została uwidoczniona potrzeba usprawnienia obiegu dokumentów
w procesie zatrudnienia oraz dostępu do danych i dokumentów pracowniczych w czasie rzeczywistym.
Wdrożenie technologii do obsługi działów kadrowo-płacowych to budowanie przewagi konkurencyjnej i oszczędność czasu oraz kosztów pracodawcy.
Zmniejszenie ilości dokumentów papierowych to również działania z myślą o środowisku i regulacjach ESG.
Wesprzemy Twoją firmę w kompleksowej transformacji lub cyfryzacji poszczególnych procesów kadrowo-płacowych. Wdrożymy narzędzia technologiczne. Zajmiemy się administracją kadrowo-płacową pracowników. Sprawdź naszą ofertę i skontaktuj się z nami.
Porozmawiajmy o cyfrowej transformacji Twojej firmyMobilna aplikacja dla pracowników, managerów i HR Teamów z dostępem do danych i wniosków pracowniczych
Employee self service – wsparcie w zarządzaniu procesami HR, w tym korzystanie z pulpitów pracowniczych
Centralizacja i dostosowanie raportowania do potrzeb wewnętrznych klienta oraz wymagań globalnych
Pełna integracja systemów pozwalająca na automatyczną migrację danych
Proces zatrudniania pracowników, zmiany warunków zatrudnienia i zmiany danych pracowników, w tym:
interaktywne kwestionariusze walidujące błędy lub braki danych
automatyczne przesyłanie danych do systemu kadrowo-płacowego
automatyczne generowanie dokumentów kadrowych z systemu kadrowo-płacowego zgodnie ze wzorem Klienta
Proces rozwiązywania umów o pracę, w tym:
kilkustopniowa akceptacja wniosków
kompleksowa obsługa procesu rozwiązania umowy o pracę, w tym: doradztwo prawne
automatyczne generowanie świadectwa pracy z systemu kadrowo-płacowego
Czas pracy i nieobecności
raportowanie oraz podgląd dla managerów i HR koordynatorów
automatyczny import danych do systemu kadrowo-płacowego po zaakceptowaniu wniosku o urlop
codzienny import danych o zwolnieniach lekarskich z PUE ZUS do systemu kadrowo-płacowego, możliwość bieżącego podglądu informacji
możliwość integracji systemu do planowania i rozliczania czasu pracy z systemem kadrowo-płacowym PwC
Proces kalkulacji wynagrodzeń
weryfikacja prawidłowości i kompletności danych HR
wystandaryzowany format przekazywania zmiennych danych płacowych do naliczania list płac
system raportowania dostosowany do konkretnych wymagań
możliwość integracji z systemem księgowym Twojej firmy
filtrowanie i raportowanie z systemu
Indywidualny pulpit pracowniczy
dostęp do danych osobowych oraz pasków płacowych, IMIR, PIT 11 (podpisany elektronicznie)
wnioski oraz zbieranie i edytowanie danych osobowych
podgląd e-teczki akt osobowych pracownika, ważności badań lekarskich, szkoleń BHP
możliwość wykorzystania funkcji chat bot do wspierania pracowników wyszukiwaniu danych i informacji.
Indywidualny pulpit managera
podgląd historii i warunków zatrudnienia pracowników swojego zespołu
akceptacja i podgląd wniosków: limity oraz wykorzystane dni urlopowe
podgląd ważności badań lekarskich, szkoleń BHP pracowników
Dostosowany dostęp do bazy danych - read-only (odczyt) lub read-edit (odczyt i edycja)
dostęp dla osób upoważnionych
stały podgląd do danych w systemie kadrowo-płacowym oraz samodzielne generowanie raportów kadrowo-płacowych
E-Teczka: digitalizacja papierowych akt osobowych pracowników
dedykowane narzędzie pozwalające na efektywne i ustrukturyzowane przeprowadzenie procesu digitalizacji
spełnia wszelkie wymogi formalne
elastyczne rozwiązanie, każdorazowo poprzedzone konsultacją, doradztwem i tworzeniem planu procesu
Elektroniczny obieg dokumentów kadrowych - e-podpis na dokumentach kadrowych
Podgląd e-dokumentacji dla osób upoważnionych
Monitorowanie kompletności dokumentacji kadrowej, raportowanie braków
Wsparcie merytoryczne, administracyjne i prawne, w obszarze prawa pracy
Wdrożenie funkcjonalności pozwalających na pełną automatyzację i optymalizację procesów kadrowo-płacowych, digitalizację dokumentacji kadrowej oraz efektywną realizację miesięcznych procesów
Pełne bezpieczeństwo danych (osobowych, finansowych, wrażliwych) i dokumentacji kadrowej
Redukcja kosztów administracyjnych oraz kosztów obsługi procesów kadrowo-płacowych poprzez wykorzystanie rozwiązań tzw. self-service pracowniczego, implementację dedykowanych workflows do elektronicznego obiegu dokumentów (wnioskowanie, akceptacja, e-dokumentacja)
Zobacz również: Pozostałe wsparcie w outsourcingu księgowym
Zdefiniowanie docelowego modelu operacyjnego dla realizacji procesów kadrowo-płacowych, zakładającego cyfryzację i automatyzację procesów oraz transformację stosowanych narzędzi i funkcjonalności
Wypracowanie i uzgodnienie docelowego podziału ról i odpowiedzialności w realizacji procesów kadrowo-płacowych, wymaganych zasobów, rodzaju i specyfikacji planowanych do wdrożenia funkcjonalności systemowych
Stworzenie i implementacja dedykowanych rozwiązań technologicznych na podstawie zdefiniowanej przez obie strony specyfikacji funkcjonalnej i technicznej, w tym szkolenia dla użytkowników systemu
Kompleksowe zarządzanie projektem
Zmniejszenie kosztów przechowywania akt: odzyskanie przestrzeń biurowej, zwolnienie miejsca w archiwach lub ograniczenie kosztów wynajmu archiwum
Szybki, łatwy i stały dostęp do dokumentacji pracowniczej przez wszystkie upoważnione do tego osoby, z każdego miejsca i w każdym czasie
Możliwość centralizacji procesów HR, ich dalszej automatyzacji i robotyzacji
Wizerunek pracodawcy jako innowacyjnej firmy, funkcjonującej w świecie cyfrowym
Bardziej ekologiczne rozwiązania
Zwiększenie efektywności pracy zdalnej, zminimalizowanie czasu poświęcanego na proces aktualizacji akt osobowych
Oszczędności w sposobie dystrybucji dokumentów oraz przyspieszenie ich obiegu, w tym ograniczenie kosztów kuriera oraz zasobów ludzkich potrzebnych do dystrybucji dokumentów
Bezpieczeństwo danych w procesie obiegu dokumentów w firmie, pewność, że dokumentacja pracownicza jest prowadzona zgodnie z wymogami prawa pracy i RODO
Klient: Firma zatrudniająca 3000 osób, zwiększenie zatrudnienia w 2021 r. o ok. 35%
Branża: FMCG
Rotacja: 158 osób miesięcznie zatrudnionych (1900 rocznie), 72 osoby odchodzące miesięcznie (850 rocznie)
Liczba teczek: ok. 160 teczek miesięcznie (1900 rocznie)
Liczba potencjalnych aktualizacji teczek: ok. 500 - 550 dokumentów miesięcznie wpinanyach do akt (dokumenty pracowników odchodzących; orzeczenia medycyny pracy, certyfikaty szkoleń BHP, aneksy, przedłużenia umów oraz inne dokumenty dotyczące zmian warunków zatrudnienia pracowników, dostarczone świadectwa pracy, dyplomy, wnioski o absencje rodzicielskie)
Oszczędności wynikające z naszej współpracy wynoszą około 200 tys. złotych rocznie
1. Ograniczenia kosztów powierzchni magazynowych i materiałów biurowych oraz kosztów kurierskich;
2. Ograniczenia kosztów związanych z czasem pracy osób zaangażowanych admnistracyjnie w przygotowanie, wysyłkę, odbiór oraz archiwizację dokumentów papierowych.