Wydarzenie stacjonarne
Biuro PwC Warszawa, ul. Polna 11
23 października 2024 r. | godz. 9:30–13:00
Podzieliłeś klientów na segmenty według wieku, wykształcenia, zawodu, branży dla której pracują i miejsca zamieszkania. Teraz wyobraź sobie, że siadasz z jednym z tych klientów i pokazujesz mu segment, w którym znajduje się jego profil. Jak myślisz, co by powiedział?
“To, kim jestem, to coś więcej!”
I oczywiście miałby rację. Każdy z nas ma różne zainteresowania i pasje, które również nas definiują. Czasem nawet bardziej niż nasze miejsce zamieszkania i wiek. Segmentacja to sprawdzony sposób, w jaki marki docierają do klientów, ale nie prowadzi ona zbyt daleko. 70-latek może mieć bowiem całkiem sporo wspólnego z osobą z pokolenia Z: oglądać te same seriale na platformie streamingowej i aktywnie uprawiać sport.
Dlatego przyszłość leży w hiperpersonalizacji – gdzie do tworzenia wykorzystujesz połączenie automatyzacji, sztucznej inteligencji i danych, tworząc dzięki temu komunikaty skierowane do unikalnego klienta i na każdym etapie jego interakcji z Twoją marką.
W trakcie warsztatów, eksperci PwC i Salesforce poprowadzą Cię ścieżką hiperpersonalizacji.
Dowiesz się m. in.:
Po części warsztatowej będzie też możliwość przetestowania narzędzia oraz porozmawiania z ekspertami.
9:30-10:00 |
Rejestracja uczestników i kawa |
|
10:00-10:05 |
Przywitanie uczestników Adam Bębenek, PwC Polska Tomasz Korczyński, Salesforce |
|
10:05-10:20 |
Prezentacja: Jak sztuczna inteligencja pomaga w hiperpersonalizacji Radosław Grabiec, PwC Polska |
|
10:20-11:45 |
Dzień marketera z AI: Jakie ma wyzwania? Jakie ma narzędzia do wykorzystania? Co można zautomatyzować? Gdzie może sięgnąć po AI? Jakie będzie miał z tego korzyści? Aleksandra Kaczmarek, PwC Polska |
|
11:45-13:00 | Networking z poczęstunkiem. Możliwość rozmów one2one i omówienia konkretnych rozwiązań dla konkretnych organizacji. |
Adam Bebenek, PwC Polska
Tomasz Korczyński, Salesforce
Radosław Grabiec, PwC Polska
Aleksandra Kaczmarek, PwC Polska
Monika Rębała
Senior Marketing, Communications and Business Development Specialist, PwC Polska
+48 571 778 315