Wydarzenie stacjonarne

Bądź hiper! Dzień z życia marketera

Biuro PwC Warszawa, ul. Polna 11
23 października 2024 r. | godz. 9:30–13:00

Podzieliłeś klientów na segmenty według wieku, wykształcenia, zawodu, branży dla której pracują i miejsca zamieszkania. Teraz wyobraź sobie, że siadasz z jednym z tych klientów i pokazujesz mu segment, w którym znajduje się jego profil. Jak myślisz, co by powiedział?

“To, kim jestem, to coś więcej!”

I oczywiście miałby rację. Każdy z nas ma różne zainteresowania i pasje, które również nas definiują. Czasem nawet bardziej niż nasze miejsce zamieszkania i wiek. Segmentacja to sprawdzony sposób, w jaki marki docierają do klientów, ale nie prowadzi ona zbyt daleko. 70-latek może mieć bowiem całkiem sporo wspólnego z osobą z pokolenia Z: oglądać te same seriale na platformie streamingowej i aktywnie uprawiać sport.

Dlatego przyszłość leży w hiperpersonalizacji – gdzie do tworzenia wykorzystujesz połączenie automatyzacji, sztucznej inteligencji i danych, tworząc dzięki temu komunikaty skierowane do unikalnego klienta i na każdym etapie jego interakcji z Twoją marką.

W trakcie warsztatów, eksperci PwC i Salesforce poprowadzą Cię ścieżką hiperpersonalizacji.
Dowiesz się m. in.:

  • Jak wykorzystać potencjał drzemiący w danych, które zbiera Twoja organizacja - droga do hiperpersonalizacji zaczyna się od przejęcia lepszej kontroli nad wszystkimi danymi klientów.
  • W jaki sposób sięgać po AI, aby w inteligentny sposób tworzyć spersonalizowaną komunikację na każdym etapie interakcji z klientem i automatyzować zadania.
  • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do opracowania nagród i zachęt, które pokażą, jak bardzo marka rozumie – i docenia – relacje, jakie rozwinął z nią każdy z jej klientów.

Po części warsztatowej będzie też możliwość przetestowania narzędzia oraz porozmawiania z ekspertami.


Partner wydarzenia

Agenda spotkania

9:30-10:00

Rejestracja uczestników i kawa

10:00-10:05

Przywitanie uczestników

Adam Bębenek, PwC Polska

Tomasz Korczyński, Salesforce

 

10:05-10:20

Prezentacja: Jak sztuczna inteligencja pomaga w hiperpersonalizacji

Radosław Grabiec, PwC Polska

 

10:20-11:45

Dzień marketera z AI: Jakie ma wyzwania? Jakie ma narzędzia do wykorzystania? Co można zautomatyzować? Gdzie może sięgnąć po AI? Jakie będzie miał z tego korzyści?

Aleksandra Kaczmarek, PwC Polska

 
11:45-13:00 Networking z poczęstunkiem. Możliwość rozmów one2one i omówienia konkretnych rozwiązań dla konkretnych organizacji.  

Prelegenci

Adam Bebenek, PwC Polska

Tomasz Korczyński, Salesforce

Radosław Grabiec, PwC Polska

Aleksandra Kaczmarek, PwC Polska

Informacje organizacyjne

  • Wydarzenie stacjonarne w biurze PwC w Warszawie, ul. Polna 11, p. 9.
  • Spotkanie jest bezpłatne.
  • Wymagana jest rejestracja - prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego do 21 października 2024 r.
  • Rejestracja na wydarzenie nie jest tożsama z uczestnictwem. Każde zgłoszenie musi zostać potwierdzone drogą mailową na kilka dni przed wydarzeniem. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odwołania bądź zmiany terminu wydarzenia.

Skontaktuj się z nami

Monika Rębała

Senior Marketing, Communications and Business Development Specialist, PwC Polska

+48 571 778 315

Email

Obserwuj nas