Akwizycja i x-sell klientów biznesowych napędzane danymi

Dzięki wzbogacaniu danych dotrzesz do nowych segmentów biznesowych

Efektywność zespołów sprzedażowych oraz jakość pozyskiwanych klientów w zakresie generowanych przychodów są często poniżej oczekiwań sektora finansowego

Doradcy finansowi walczą między sobą o klientów znajdujących się na skraju ich regionów oraz poświęcają czas na takich, którzy jedynie generują zapytania serwisowe, a nie realne wykorzystanie limitów produktów kredytowych.

Zarządzanie historią kontaktów opiera się o rozproszone źródła danych (pliki doradców, niezintegrowane kalendarze oraz notatniki), które utrudniają utrzymanie standardów serwisowych. 

Jeżeli już dochodzi do rozpoczęcia procesu sprzedażowego, doradcy finansowi trafiają na opór ze strony potencjalnego klienta, który w danym momencie nie chce podjąć decyzji. Co więcej, sprzedawcom brakuje wsparcia systemowego i jasnych wytycznych, kiedy i do jakich firm powinni kierować swoją ofertę finansową.  

 

Opracowaliśmy autorskie narzędzie wspierające sektor finansowy w pozyskiwaniu klientów z segmentów SME i korporacji w oparciu o geoanalitykę

Rozwiązanie agreguje informacje o przedsiębiorcach w wymiarze zarówno statycznym,  jak i dynamicznym (np. zmiana zarządu). Pozwala na dotarcie do klientów we właściwym momencie i z pełną informacją o ich biznesie. 

Proponowane narzędzie wzbogaca dotychczasowe informacje m.in. o:
wyniki finansowe
instytucje finansowe, z których korzysta firma
informacje o wielkości prowadzonego biznesu 

(zatrudnienie, flota samochodowa, przetargi itp.) 

 

Wzbogacone dane o przedsiębiorcach prezentujemy we właściwym kontekście geoprzestrzennym, który pozwala na:





Wygenerowanie nowego potencjału sprzedażowego poprzez dostarczenie wysokiej jakości informacji o prospektach
X-sell oraz aktywację obecnej bazy klienckiej poprzez uzupełnienie informacji o aktualnej sytuacji klienta
Wskazanie właściwych momentów sprzedażowych (np. zmiana osób decyzyjnych w firmie)
Zoptymalizowanie pracy zespołów sprzedażowych w zakresie wydzielenia regionów oraz budowy portfeli klientów




Skontaktuj się z nami

Marek Chlebicki

Dyrektor, PwC Polska

Tel.: +48 519 506 809

Obserwuj nas