Doradcy finansowi walczą między sobą o klientów znajdujących się na skraju ich regionów oraz poświęcają czas na takich, którzy jedynie generują zapytania serwisowe, a nie realne wykorzystanie limitów produktów kredytowych.
Zarządzanie historią kontaktów opiera się o rozproszone źródła danych (pliki doradców, niezintegrowane kalendarze oraz notatniki), które utrudniają utrzymanie standardów serwisowych.
Jeżeli już dochodzi do rozpoczęcia procesu sprzedażowego, doradcy finansowi trafiają na opór ze strony potencjalnego klienta, który w danym momencie nie chce podjąć decyzji. Co więcej, sprzedawcom brakuje wsparcia systemowego i jasnych wytycznych, kiedy i do jakich firm powinni kierować swoją ofertę finansową.
Rozwiązanie agreguje informacje o przedsiębiorcach w wymiarze zarówno statycznym, jak i dynamicznym (np. zmiana zarządu). Pozwala na dotarcie do klientów we właściwym momencie i z pełną informacją o ich biznesie.
(zatrudnienie, flota samochodowa, przetargi itp.)