Optymalizacja promocji w handlu

Wspieramy wiodące sieci detaliczne w optymalizacji promocji w oparciu o analizę Big Data

Efektywna kampania promocyjna opiera się o dane sprzedażowe, nie intuicję. Wykorzystanie Big Data i nowoczesnych rozwiązań analitycznych pozwala właściwie zaplanować promocje

Wspieramy wiodące sieci detaliczne w optymalizacji promocji w oparciu o analizę Big Data. Połączenie unikalnej znajomość biznesu detalicznego, zrozumienia zachowań konsumenckich i nowoczesnych metody analizy danych zespołu Big Data pozwala nam oferować pragmatyczne i skuteczne rozwiązania. Optymalny plan promocji jest istotną przewagą konkurencyjną naszych Klientów, skutkującą rosnącym udziałem w rynku i poprawą wyników sprzedażowych.

Optymalizacja promocji retail


Jak możemy pomóc?

Budowa bazy danych do analizy promocji

  • Określenie hipotez dotyczących optymalizacji promocji
  • Opracowanie analiz i zapotrzebowania na dane
  • Opracowanie wzoru bazy danych
  • Budowa i czyszczenie bazy danych

Analiza działań promocyjnych

  • Określenie bazowego popytu
  • Określenie efektów jednorazowych czynników na sprzedaż
  • Określenie zwrotu z inwestycji w promocję
  • Opracowanie inicjatyw optymalizacji promocji

Zaangażowanie dostawców w nową politykę promocyjną

  • Plan negocjacji wsparcia działań promocyjnych z dostawcami

Wsparcie w procesie wdrożenia

  • Opracowanie mapy i harmonogramu wdrożenia
  • Kwantyfikacja oczekiwanych wyników finansowych

Skontaktuj się z nami

Krzysztof Badowski

Krzysztof Badowski

Partner, Strategy&, PwC Polska

Tel.: +48 608 333 277

Mieczysław Gonta

Mieczysław Gonta

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 907

Agnieszka Ostaszewska

Agnieszka Ostaszewska

Partner, Assurance Leader, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 348

Obserwuj nas