Transformacja cyfrowa

Posłuchaj wywiadu o transformacji cyfrowej z Agatą Skowrońską-Domańską, dyrektor planowania strategicznego w Echo Investment

Transformacja cyfrowa w Echo Investment

O tym, jak polski deweloper przeprowadza transformację swojego biznesu end-to-end.

Echo Investment zdecydowało się wejść na ścieżkę transformacji cyfrowej, zarówno jeżeli chodzi o rozwiązania technologiczne, jakie developer stosuje w swoich budynkach, aby polepszyć doświadczenie klienta, jak również narzędzi wdrożonych wewnątrz organizacji, dzięki którym lepiej projektuje rozwiązania i monitoruje procesy oraz KPI.

Posłuchaj wywiadu z Agatą Skowrońską-Domańską, dyrektor strategii Echo Investment, o przeprowadzonych ostatnio projektach obejmujących zarówno wdrożenie technologii, jak i zmiany w modelu zarządzania, kulturze organizacyjnej oraz integrację wszystkich procesów biznesowych. Jak przebiega cyfryzacja biznesu - od strony front i back office?

Jakie założenia przyświecały zbudowaniu nowej strategii cyfrowej spółki? Jak zaprojektowane rozwiązania zmieniły doświadczenie klienta i co z tego wynika dla pracowników? Zapraszamy do obejrzenia wywiadu.

Playback of this video is not currently available

Technologie funkcjonują wraz z ludźmi

Wdrażanie technologii w firmie nie może odbywać się w oderwaniu od celu strategicznego, do jakiego dąży cała organizacja.

Technologie są dla ludzi i powinny wspierać ich w codziennym funkcjonowaniu. Z biznesowego punktu widzenia - muszą wspierać odpowiedni, pozytywny odbiór produktów i usług przez konsumentów, jak również zwiększać efektywność wewnętrzną i usprawniać zarządzanie. Nowe technologie pomagają osiągać te cele dzięki lepszemu, szybszemu i bardziej adekwatnemu dostępowi do danych i informacji, co w efekcie prowadzi do efektywności kosztowej i szybszego wzrostu biznesu.

’’

Transformacja cyfrowa często postrzegana jest przez pryzmat wdrożenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Jest to jednak tylko jej zewnętrzny wymiar. Udana transformacja cyfrowa to przede wszystkim przemyślana strategia, uwzględniająca zarówno aspekty czysto ludzkie, otoczenie biznesowe, możliwości finansowe, ale też potencjał lub ograniczenia, jakie tworzą regulacje prawne. Prawo narzuca częstokroć określony sposób wdrożenia cyfryzacji w firmie. Nie zapominajmy jednak, że coraz częściej kreuje również potencjał do digitalizacji np. poprzez sankcjonowanie prawnej wartości elektronicznych narzędzi komunikacji i kontraktowania, w tym przy wykorzystaniu np. kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub kwalifikowanej pieczęci elektronicznej. Nie ma już w zasadzie branży, która mogłaby sobie pozwolić na pozostanie obojętną na ten potencjał.

Wojciech Trzciński, Partner PwC, radca prawny

Zobacz jak firmy zmieniają się pod wodzą nowoczesnych CFO - zainspiruj się pozostałymi historiami
 

Skontaktuj się z nami

Mariusz  Dziurdzia

Mariusz Dziurdzia

Partner zarządzający, Lider Clients & Markets, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 117

Wojciech Trzciński

Wojciech Trzciński

Partner, Radca Prawny, PwC Polska

Tel.: +48 519 506 653

Obserwuj nas