Digital & Social Listening

Rosnąca rola mediów społecznościowych stawia przed marketerami nowe wyzwania

Ich oczekiwania skupiają się wokół takich zagadnień, jak:

  • Social listening i analityka wypowiedzi konsumentów.
  • Planowanie i publikowanie contentu w kanałach społecznościowych.
  • Zaangażowanie i nawiązywanie kontaktu 1:1.
  • Budowanie obecności w sferze digital.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowania działów digital marketingu i social media przygotowaliśmy ofertę doradztwa i rozwiązań technologicznych pozwalających na monitorowanie wypowiedzi konsumentów, tworzenia rozbudowanych analiz i zarządzania publikowaną treścią. Z pomocą naszych ekspertów zbudujesz trwałą więź z konsumentami. 

Social listening – kompleksowe wsparcie

W PwC łączymy wyjątkowe umiejętności doradcze z ponad 10-letnim doświadczeniem we wdrożeniach systemów z obszaru CRM i Customer Experience

Podchodzimy do zagadnienia social listening w sposób całościowy, wspierając marketerów od strategii do wdrożenia. Kompleksowo wesprzemy twoją firmę, począwszy od monitorowania i słuchania tego, co mówią konsumenci, przez interpretację i rekomendacje do wykorzystania w komunikacji, po stworzenie stabilnej platformy.

Wiedzę pozyskaną za pomocą social listening wykorzystasz do transformacji procesów biznesowych w takich obszarach, jak identyfikacja trendów i promotorów, monitorowanie ryzyka czy wywieranie pozytywnego wpływu na doświadczenia klientów.


Pomożemy Ci odpowiedzieć na następujące wyzwania, związane z Digital & Social Listening:

  • W jaki sposób pozyskiwać informacje na temat mojej marki?
  • Jak efektywnie zarządzać treścią publikowaną w wielu kanałach społecznościowych przez oddzielne zespoły i agencje?
  • Jak przekuwać kryzysy w social mediach w sukcesy wizerunkowe?



Technologie wspierające

Salesforce Marketing Cloud

Marketing Cloud to platforma, dzięki której możliwe jest utworzenie dopasowanych, spersonalizowanych ścieżek klientów w różnych kanałach i na różnych urządzeniach. Marketer, używając Marketing Cloud dostarcza właściwy komunikat we właściwym czasie w każdym etapie cyklu życia konkretnego klienta. Dodatkowymi funkcjonalnościami usprawniającymi pracę są: consumer journey management, personalizacja w kanałach: email, mobile, social i www, funkcje reklamowe, kreacja i zarządzanie treściami oraz analiza danych. Wszystkie interakcje klienta z marką i jego zaangażowanie są na bieżąco monitorowane, co przyczynia się do wzrostu efektywności działań marketingowych.

Dowiedz się więcej o doświadczeniu PwC w tym obszarze i porozmawiaj z naszym ekspertem:
 

Skontaktuj się

 

Skontaktuj się z nami

Szymon Chodkowski
Director, Digital Practice
Tel.: +48 572 729 519
Email

Obserwuj nas