{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Podziel się swoimi doświadczeniami w globalnym badaniu PwC
Globalne Badanie przeprowadzane co dwa lata, skupiające się na przedstawicielach kolejnego pokolenia firm rodzinnych - NextGen Survey powstało we współpracy ze Stowarzyszeniem Firm Rodzinnych (Family Business Network International - FBN) i prowadzone jest przez niezależną agencję badawczą Jigsaw Research, co gwarantuje wszystkim uczestnikom całkowitą poufność.
Zgromadzone wnioski przedstawimy w postaci raportu zawierającego praktyczne przykłady, wskazówki oraz doświadczenia, które będą z pewnością pomocne dla pozostałych sukcesorów, a także osób zarządzających firmami rodzinnymi.
Celem tegorocznej edycji jest określenie, co w dzisiejszym cyfrowym i w coraz większym stopniu opartym na sztucznej inteligencji (AI) świecie jest najważniejsze dla sukcesorów i ich współpracowników w kolejnym pokoleniu liderów firm rodzinnych.
Do badania zapraszamy sukcesorów polskich firm rodzinnych:
Sukcesor - członek rodziny właścicielskiej firmy rodzinnej w drugim lub kolejnym pokoleniu, który:
* pola obowiązkowe
** Zgodę możesz również wycofać w każdym czasie poprzez skorzystanie z formularza dostępnego tutaj.
Administratorem Twoich danych osobowych jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. lub inna spółka z sieci PwC, będąca organizatorem wydarzenia (lista spółek znajduje się tutaj), z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11. Dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji i przeprowadzenia badania. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.