Webinarium

Jak przygotować się do wdrożenia e-Faktur?

5 grudnia 2023 r. | godz. 10:00
Wydarzenie online

Zapraszamy serdecznie na spotkanie, podczas którego poznają Państwo kluczowe szanse i ryzyka związane z procesem wdrożenia e-Faktur, jak również najczęściej spotykane na rynku rozwiązania tych wyzwań. Przedstawimy również aktualny status przygotowań do wdrożenia e-Faktur po stronie Ministerstwa Finansów.

Zakończył się proces legislacyjny ustawy o wdrożeniu obligatoryjnego e-Fakturowania w Polsce (KSeF). Jest już pewne, że datą wdrożenia tego rozwiązania dla wszystkich podatników z siedzibą w Polsce będzie 1 lipca 2024 r. 

  • Jakie są kluczowe informacje płynące z ustawy dot. obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur?
  • Od czego zacząć wdrożenie e-faktury?
  • Jakie są ryzyka i wyzwania dla obsługi KSeF w systemach?

Partner 
polsko portugalska izba gospodarcza

Agenda spotkania

  • Kluczowe informacje płynące z ustawy dot. obowiązkowego KSeF (Krajowego Systemu e-Faktur)
  • Od czego zacząć wdrożenie e-faktury?
  • Obsługa KSeF w systemach - ryzyka, wyzwania
  • Najważniejsze skutki wejścia w życie KseF
  • Narzędzia i rozwiązania
  • Q&A

Prowadzący

Andrzej Pałys
Dyrektor, PwC Polska 

Przemysław Grzanka
Manager ds. JPK i e-Faktur, PwC Polska

Informacje dodatkowe

  • Udział w webinarium jest bezpłatny. 

  • Wydarzenie odbędzie się w formule online i zostanie przeprowadzone w języku polskim.

  • Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować. 

  • PwC zastrzega sobie prawo do selekcji zgłoszeń i odmowy przyjęcia zgłoszenia, szczególnie w przypadku rejestracji osób reprezentujących podmioty prowadzące działalność konkurencyjną.

Skontaktuj się z nami

Ewelina Służalska

Ewelina Służalska

Manager ds. Marketingu, Komunikacji i Rozwoju Biznesu, PwC Polska

Tel.: ​+48 519 506 904

Obserwuj nas