{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Webinarium
9 lutego 2023 r. | g. 10:00-11:00
Zapraszamy więc na webinarium, podczas którego zaprezentujemy Państwu spotkanie zespołu projektowego dostosowującego istniejące rozwiązania pracy zdalnej w organizacji do nowych przepisów. Z jakimi wyzwaniami trzeba będzie się zmierzyć i jak na nie skutecznie odpowiedzieć, aby praca zdalna i hybrydowa nadal była benefitem dla pracowników i jednocześnie nie obciążała pracodawcy?
Michał Grzybowski
Partner, Lider zespołu People and Organisation, PwC Polska
Ilona Węglowska-Hajnus
Senior Manager w zespole Payroll, PwC Polska
Monika Janusz
Senior Ekspert w zespole People and Organisation, PwC Polska
Michał Balicki
Adwokat, Senior Manager w zespole People and Organisation, PwC Legal
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Wydarzenie odbędzie się w formule online i zostanie przeprowadzone w języku polskim.
Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy potwierdzenia udziału, szczególnie w przypadku podmiotów o działalności konkurencyjnej.
Starszy Specjalista ds. marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu, Łódź, PwC Polska
+48 519 507 747