Nowe regulacje pracy zdalnej - ulga czy wyzwanie dla pracodawców?

Webinarium
9 lutego 2023 r. | g. 10:00-11:00

 

Nowe przepisy regulujące pracę zdalną zostały już uchwalone. Pracodawcy mają tylko dwa miesiące na ich wdrożenie.

Zapraszamy więc na webinarium, podczas którego zaprezentujemy Państwu spotkanie zespołu projektowego dostosowującego istniejące rozwiązania pracy zdalnej w organizacji do nowych przepisów. Z jakimi wyzwaniami trzeba będzie się zmierzyć i jak na nie skutecznie odpowiedzieć, aby praca zdalna i hybrydowa nadal była benefitem dla pracowników i jednocześnie nie obciążała pracodawcy?

 

Podczas wydarzenia eksperci PwC poruszą praktyczne kwestie obejmujące m.in.:

  • obszar prawny
  • obszar kadr i płac
  • obszar podatków i ubezpieczeń społecznych 
  • obszar analityki HR i zarządzania zmianą

Prowadzący

Michał Grzybowski
Partner, Lider zespołu People and Organisation, PwC Polska

 

Ilona Węglowska-Hajnus
Senior Manager w zespole Payroll, PwC Polska

Monika Janusz
Senior Ekspert w zespole People and Organisation, PwC Polska

Michał Balicki
Adwokat, Senior Manager w zespole People and Organisation, PwC Legal

Informacje dodatkowe

  • Udział w webinarium jest bezpłatny. 

  • Wydarzenie odbędzie się w formule online i zostanie przeprowadzone w języku polskim.

  • Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować. 

  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy potwierdzenia udziału, szczególnie w przypadku podmiotów o działalności konkurencyjnej. 

Skontaktuj się z nami

Małgorzata Jakubowska

Starszy Specjalista ds. marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu, Łódź, PwC Polska

+48 519 507 747

Email

Obserwuj nas