Skip to content Skip to footer

Loading Results

Handel detaliczny w obliczu cyfrowej rewolucji

21/09/20

Zmieniająca się rzeczywistość stawia przed wszystkimi organizacjami konieczność szybkiego reagowania i dostosowania biznesu do nowych, często zaskakujących warunków. 

Taką możliwość elastycznego i błyskawicznego działania mają firmy, które są już zaawansowane w swoim rozwoju cyfrowym. Sprawne wykorzystywanie technologii oraz danych stanowi bowiem dźwignię usprawniającą ich działanie.

PwC dostrzegając potrzebę cyfrowej edukacji, już w 2019 roku zadeklarowało gotowość wspierania ludzi i organizacji w ich digitalowym rozwoju. Program New World. New Skills to inicjatywa, które wiąże się z szeroko rozumianą współpracą z rządami, organizacjami non-profit, uczelniami i partnerami technologicznymi. 

W Polsce PwC włączyło się w inicjatywę Google “Retail Growth Program”, której celem jest tworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń na temat nowoczesnych rozwiązań technologicznych w sektorze handlu i dóbr konsumenckich.

Playback of this video is not currently available

3:28

Retail Growth Program - Transformacja Cyfrowa

Jak sektor handlu detalicznego może przygotować się do cyfrowej rewolucji?

W ramach tej inicjatywy eksperci PwC Polska będą dzielić się wiedzą i przekazywać najlepsze światowe praktyki m.in. w zakresie smart commerce, lojalności, obsługi klienta czy wykorzystania najnowszych narzędzi technologicznych. W toku dyskusji postarają się odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Jak będzie wyglądał rynek handlu detalicznego po pandemii COVID19? Jakie lekcje możemy z tej sytuacji wyciągnąć?
  • Jakie znaczenie ma cyfryzacja dla handlu detalicznego? Jakie niesie ze sobą szanse i możliwości, a jakie stawia wyzwania?
  • Które technologie mają największe znaczenie dla tego sektora? I jak je skutecznie wykorzystywać, aby efektywnie rozwijać organizację w zmiennym i dynamicznym otoczeniu?
  • Jak określić dojrzałość cyfrową firmy i jakie działania podejmować adekwatnie do tej oceny?
  • Jak aktywizować klienta? Jak zrobić, aby faktycznie postawić go w centrum uwagi i wszystkich działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo?
  • Gdzie leży siła i skuteczność programów lojalnościowych? 
  • Co jest podstawą cyfrowej sprawności operacyjnej przedsiębiorstwa i dlaczego jest ona ważna?

{{filterContent.facetedTitle}}

Skontaktuj się z nami

Maciej Kroenke

Maciej Kroenke

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 380 595

Marta Marczak

Marta Marczak

Dyrektor, PwC Polska

Tel.: +48 519 50 7452

Piotr Łuba

Piotr Łuba

Partner, PwC Polska

Tel.: +48 502 184 679

Maria Hankała

Maria Hankała

Starszy menedżer, Marketing, Komunikacja, Rozwój biznesu, PwC Polska

Tel.: +48 502 18 4555

Obserwuj nas